Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat een kl*te avond!!

• Auteur

Daar ben ik weer! Sorry!

Ik heb gister zo’n klote avond gehad, moet het gewoon ff kwijt aan jullie:

Gister avond vierden mijn tweelingzus en haar man de verjaardag van hun jongste (stief)dochter (11 jaar) Ik er naar toe (man helaas ziek thuis) en het begon wel gezellig totdat het onderwerp weer over baby’s ging.

Mijn broer heeft een dochtertje van bijna 2,5 jaar en hun waren ’s middags langs geweest…..Mijn zus vroeg aan hun: “Joh…word het niet eens tijd voor een 2de?”…..Ze weet dat wij al 14 maanden bezig zijn voor ons eerste kindje dus op de één of andere manier viel dat bij mij ernstig verkeerd en helemaal toen mijn moeder zei: “maar bij hun dochter duurde het ook 5 maanden”…..Pffff…..Wat zijn 5 maanden in godsnaam!!!!

Ik vond het zo vervelend, terwijl ze weten hoe het bij ons zit! Ik ga er maar vanuit dat het gewoon hun enthousiasme was maar het deed toch zeer!

Ik kwam ook echt een soort van slag thuis! Vanochtend ook slecht nieuws ontvangen van een collega/vriendin die al ruim 2 jaar in de mm zit….(haar man is gister geopereerd) Dat het voor hun einde station is en dat hun geen kinderen kunnen krijgen. Nou mijn hart is gebroken voor hun!

En nou is mijn man ook nog ziek terwijl ik denk dat we juist nog even moeten door klussen. Het zit gewoon ff niet mee…..Ik probeer echt positief te blijven want zo ben ik maar soms vind ik het zo moeilijk!

Weer een heel verhaal! Fijne dag lieverds!
    Voor de wachtende: mijn duimen zijn blauw! Haha!!

Liefs Lynn

#4379634 Quote

hey meid,

wat vervelend allemaal, ik snap dat je er erg van baalt dat je familie er zo over praat.
    en als je man dan ook nog ziek is, pfff.

ik leef met je mee, hoop dat je snel zwanger bent.
    ik mijn duimen zijn ook blauw. maar zal extra hard duimen voor jou.

X Nanda

#4379635 Quote

Oh meis, wat vervelend en wat kan ik hier kwaad om worden! Het onderwerp kan niet altijd vermeden worden, maar ze hadden toch rekening met je kunnen houden? Als ik zou weten dat iemand al zo lang bezig is en het er moeilijk mee heeft, zou ik het onderwerp zelf niet aansnijden, maar goed….

Wij zijn overigens maandag langs het ziekenhuis geweest en het viel me allemaal ontzettend mee. Je krijgt allebei een uitgebreide vragenlijst en ik kreeg uiteindelijk daar pas een temperatuurcurve mee. Foutje van de huisarts.

Ik krijg nu een bloedonderzoek, echo en inwendig onderzoek en mijn vriend zijn zaad wordt onderzocht. Gelukkig kan dat laatste vrij snel (wachttijd is zo’n 5 a 6 weken, maar er is iemand uitgevallen), alleen valt het net in de week van mijn ovulatie en we mogen minstens 2 dagen niet klussen!! Met mijn berekening zou ik op de dag dat hij zijn potje moet inleveren een positieve ovulatietest moeten hebben, dus dat hoop ik dan maar, anders is het een verloren maand en daar baal ik dan wel van.

Overigens vermoed de gynaecoloog dat ik te weinig progesteron aanmaak, maar dat moet uit het bloedonderzoek blijken. Mijn cyclus is in ieder geval niet hoe het zou moeten zijn omdat ik 4 dagen na mijn ei helder rood bloed verlies (1 dag), maar pas na 12 dagen echt ongesteld wordt.

Ik hoop uiteraard voor je dat een ziekenhuisbezoek niet nodig is!

Liefs,
    Roos

#4379637 Quote

Bedankt voor de reacties! Lief!!

@Roos: Ik zat al te speuren of ik je verhaal kon vinden, fijn dat je het nog even verteld, was heel erg benieuwd! Wat fijn dat het allemaal mee viel, scheelt weer! Enne…dat het vrij snel kan allemaal (kan nooit snel genoeg zijn) Ik hoop voor jullie dat het geen verloren maand zal worden maar een positieve maand met een goede uitslag. Ben benieuwd! Hou je ons op de hoogte?

Ik hoop ook dat we in Januari niet naar de huisarts hoeven en dat het deze maand of de volgende raak is maar als ik jou verhaal lees, dan hoef ik iig niet ‘bang’ te zijn om die stap te gaan nemen! Thanks!

Liefs Lynn.

#4379641 Quote

Wat klote meid!

Het zit idd niet mee zo.. het valt ook niet mee om altijd maar positief te blijven.. het moet er op een gegeven moment toch uit! Echt balen dat je man ziek is en jullie niet door kunnen klussen…
    Ik hoop dat jullie dit jaar nog een mooi cadeautje krijgen!

Liefs Renate

Fre1976
    Lid
    #4379672 Quote

Hi meis,

echt, niet te geloven, dat mensen niet eerst nadenken voordat ze iets zeggen en zeker zo’n gevoelig onderwerp en ik begrijp het niet, jij bent zo lief voor iedereen en zeker op dit forum, dit verdien jij niet!

Ik hoop zo erg voor je dat het heeeel erg snel raak is.

Dikke knuffels en liefs,

Fre

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4379682 Quote

dat snap ik niet dat ze niet meer rekening met jouw houden!! mensen denken er zo vaak te makkelijk over…maar de meesten van ons weten dat dat niet zo werkt….
    erg sneu voor je collea/vriendin zeg….brok in me keel. snap goed dat je daar ook mee zit bah…

en je manlief ziekjes….pfff zit je ff niet mee meid.
    hopelijk voelt ie zich gauw weer beter zodat jullie weer gezellige avonden kunnen beleven!
    voor nu dikke knuffel!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct