Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat moet ik er mee!!

• Auteur

Hey dames.

Aller eerst wil ik zeggen dat ik echt heel veel bewondering heb voor jullie. Zeker voor de gene die hier al wat langer zitten en toch elke keer weer een leuke positieve reactie hebben op de meiden die net begonnen zijn!! Jullie zijn toppers. Ik duim voor jullie*****!

Ik heb nog een vraagje:

19-9 eerste ongestelde dag.
    17-10 NOD…?
    Mijn eisprong was pas de 10-10
    Nu zou je zeggen dat de NOD dus ook pas rond de 24e komt?? Denk ik nu heel gek?? Heb nl nog geen ongi. Ben wel moe en wat last onder in mijn buik. Verder niks. Het is wel de eerste ronde dus kan ook daar mee te maken hebben!

Kuss en liefs

#4379653 Quote

Hai Helena,

Wat lief dat je dat zegt! (je bovenste berichtje) We zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Voor jou duim ik ook heel hard.

Maar om nu antwoord te geven op je vraag: Ik vind het wel een beetje lastig om precies te vertellen hoe het zit, ik heb de wijsheid ook niet in pacht maar als je 10-10 denk te weten dat je je eisprong hebt gehad dan is logischerwijs je NOD ongeveer na 14 dagen maar ja….elk lijf is anders. Misschien heeft het nog te maken dat je aan het ‘ontpillen’ bent en je cyclus nog zijn regelmaat moet vinden.

Heb je al een test gedaan? Ik zou voor je eigen gemoedsrust de 24ste aanhouden, dan zit je zeker (denk ik) goed!

Succes meid! **********
    Liefs Lynn

#4379654 Quote

Hoi Helena,

17-10 is natuurlijk alleen de datum van je NOD als je een cyclus van 28 dagen hebt. Ik heb er zelf één van 35 dagen. Misschien heb je zelf ook een iets langere cyclus, dat kan best en is volkomen normaal.

Doorgaans zit er inderdaad 14 dagen tussen eisprong en menstruatie, maar bij mij is dit bijv. maar 12 dagen (wat normaal is).

Ik zou even afwachten of een testje er tegenaan gooien.

Succes!

Liefs, Roos

#4379685 Quote

idd lief stukje heb je neergezet meid!!

moeilijk he?! je zou dneken dat je dan de 24e moet aanhouden als je weet dat je de 10e je ei hebt gehad maar omdat het de 1e ronde is kan er vanalles gebeuren….en ook een zwangerschap natuurlijk..
    denk dat je nog ff geduld moet hebben..
    succes met wachten!
    liefs

#4379698 Quote

Hoi, Ik ben met de andere dames meeeens. Ik zou wachten nog een paar dagen en als je op de 24ste geen rode duivels hebt dan zou ik zeker testen. Wie weet misschien ben je al zwanger. Lekker snel! Duimen*******
    groetjes

#4379711 Quote

Dank je wel meiden. Lief dat jullie even mee denken!! Ik heb afgelopen dinsdag getest. Dat was negatief. Maar goed als het de 24 pas is kan dat gewoon nog te vroeg zijn. Ik heb geen idee. Ik houdt nu maar gewoon de 24e aan. En dan ga ik gewoon weer is testen. Ik sluit me weer aan bij het wachtbankje!! Lekker in spanning zitten met jullie. Ik duim voor jullie meiden!!

Liefs Heleen

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct