Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Op naar ronde 5

• Auteur
  • peet37
    Bijdrager

Hey lieve meiden,
    Ook hier weer rode duivels, helaas.
    Was echt wel teleurgesteld.
    Maar wie rekent er even met me mee.

Ik had de 18e mijn nod(bij cyclus van 28 dagen)
    Maar….
    15e afscheiding donkerder dan normaal, ’s avonds beetje bruin bij afvegen
    16e 1x wat bruin bloed
    17e niks
    18e ’s avonds ongi doorgezet

Wat is nu mijn eerste dag van de nieuwe cyclus?
    Ga ik uit vanaf zondag of toch vanaf dinsdag/woensdag?

Voor iedereen weer veel succes, ik leef met jullie mee.
    Liefs, Peet.

#4379725 Quote

Balen!! Vol goede moed op naar de volgende rond idd.

Ik heb dit nagevraagd bij de gynaecoloog en de dag dat je ongi echt doorzet is de eerste dag. Bij jou dus de 18e.

Liefs,
    Roos

#4379728 Quote

Lieve Peet,

Wat balen zeg!! Pfff…..weer een teleurstelling!
    Ik zit ff met je mee te rekenen maar ik ben niet zo’n rekenwonder (hahahaha) maar je laatste NOD was dus 18 Sept? Dan zou bij een cyclus van 28 dagen 16 Okt je NOD zijn….Je bent dus nog ongi (18de) dus is je cyclus deze maand 30 dagen i.p.v 28 dagen. Dan is je volgende NOD 14 Nov (hou ik 28 dagen aan) en het begin je van je nieuwe cyclus is gewoon 18 Okt.

Zo moet het goed gaan, denk ik!
    Succes meid! Liefs Lynn

#4379729 Quote

Balen, die rode duivels!

2 maanden geleden heb ik ook eerst wat bruine afscheiding gehad 2 dagen voor mijn ongi. mijn cyclus begon toen weer op de dag dat ik ongi was geworden. want 28 dagen later werd ik weer ongi. en mijn cyclus is 27 a 28 dagen. dus ik zou tellen vanaf dinsdag.

succes met de volgende ronde, duim voor je dat je dan een positieve test in handen hebt.

X Nanda

peet37
    Bijdrager
    #4379734 Quote

Bedankt voor jullie reacties. We gaan voor een nieuwe nod.
    @Lynn, met de 18e bedoelde ik 18 oktober. Sorry, hier was ik niet duidelijk in.

Zit nu wel weer op de volle 28 dagen. Hiervoor had ik 2x een cyclus van 25 dagen en 1x 27 dagen.
    Dus zou de pil dan nu helemaal uit m’n lichaam zijn?
    Mijn vorig zwangerschap is in ronde 6 ontstaan.
    We wachten geduldig af. Eerst de rode duivels maar weer verjagen.

#4379744 Quote

Dat dacht ik al….Dan blijft het begin van je cyclus gewoon de 18de en blijft je volgende NOD 14 Nov dus dat gaat goed! 😉

Ik weet niet of je pil nu helemaal uit je systeem is, denk dat voor iedere vrouw anders is, ik had er zelf helemaal geen last van, mijn cyclus was direct (na 15 jaar pil gebruik) weer regelmatig/normaal.

Jaag die duivels maar gauw weg en hopelijk is het in de volgende ronde raak!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4379785 Quote

Balen meid…hoop dat het de volgende ronde raak is…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct