Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwem broek.

• Auteur
  • Emilce
    Bijdrager

Hallo gebruiken jullie een luier onder de zweem broek?

Vaandag hebben wij samen met Juliaan in de zweembad geweest hij vondt super leuk.maar ik ben een beetje bang en toch heb ik een normale luier onder gedaan en was NATUURLIJK helemaal vol ups.

of met zweem broekje is genoeg?

#4379745 Quote

Ik gebruik zelf zwemluiers van Huggies. € 7,00 voor een pak van 12. Is wel prijzig. Maar bij mij wint in dit gevoel het hygiënische gevoel het van de prijs.

NNicole
    Lid
    #4379748 Quote

ik gebruik gewoon een zwemluier en daar over haar zwempakje (staat zo schattig haha)

#4379750 Quote

trouwens wij gebruiken ook zwemluiers en dan badpakje eroverheen, zwemluiers van kruidvat vinden wij fijn

#4379759 Quote

Oei een normale luier is ook best gevaarlijk om aan te doen met water dat neemt zoveel op.
    Ik heb met en ook wel zonder zwemluier gedaan. En dan ook een zwembroekje staat idd zoooo schattig!

#4379822 Quote

Voor heen gebruikte we alleen zwemluiers maar vind ethan nu zo oud dat het tijd word om een zwembroek er over heen te doen

#4379875 Quote

ook hier zwemluiers met een zwembroekje omdat t zo schattig staat hoor!!

#4379882 Quote

Hoi,
    Een gewone luier moet je iig niet gebruiken, die zuigt zich idd helemaal vol en dat kan gevaarlijk zijn!
    Je kunt informeren bij het zwembad, bij sommige is het verplicht bij de andere niet.
    Ik gebruik ze alleen als het verplicht is, maar dan doe ik alsnog het zwembroekje/zwempakje eroverheen! Ik heb huggies.

Fijn dat hij het zo leuk vond! Wil je vaker gaan zwemmen met hem? Of doe je babyzwemmen?

#4379886 Quote

hier een zwemluier… en daaroverheen een zwembroekje.. dat staat zo lief

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct