Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Alina geboren

• Auteur

Ik wil jullie vertellen dat vanmorgen om 10 v 12 onze dochter alina met spoed keizersnee is geboren van8 is bevalling begonnen half 8 waqen we in ziekenhuis geen ontsluiting ik mocht geen gel ivm de 1e keizersnee ik mocht afwachten wat of t,verder op gang kwam wat nihil leek of keizersnee heb daar v gekozen 6dat de arts t,eigenlyk adviseerde weeén waren weg kw v 11 kwamen ze in alle hevigeid weer terug later zakte d,r hartslag dus werdt,t een spoedkeizersnee alles is tot nu toe goed gegaan alina ligt nog wel in couveuse ben aan t,bytanken de pyn begint aardig te komen zyn zo dankbaar

#4379765 Quote

gefileceteerd met jullie dochter

#4379772 Quote

Gefeliciteerd, geniet ervan!!!!

Anoniem
    #4379821 Quote

Gefeliciteerd.. Het wachten is beloond…

#4379825 Quote

GEFELICITEERD met ej dochter! Hoop ook voor jou dat je niet t veel last van je wond hebt/krijgt, neem je rust en geniet er van!

#4379826 Quote

Gefeliciteerd!!!

#4379879 Quote

gefeliciteerd met jullie dochter

#4379900 Quote

Van harte met jullie dochter. En ondanks dat je voorlopig aan bed bent gekluisterd ga er lekker van genieten. En laat jezelf lekker verwennen in je kraamweek.

wonderbaby2016
    Bijdrager
    #4380313 Quote

van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Heel veel geluk liefde en gezondheid gewenst! En een spoedig herstel! Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct