Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Heeel iets anders

• Auteur

hee meiden,

wou ff van me afschrijven en waar kun je dit beter doen dan hier ;-))
    Mijn vader is erg depressief na het overlijden van mijn moeder. Daarvoor ook wel maar meer overspannen dan depri zeg maar…Nu heeft hij zich vandaag vrijwillig laten opnemen! waar ik zo blij om ben! en ben ook super trots op hem dat hij eindelijk heeft toegegeven dat het zo niet langer wil!
    Hij verdiend het ook eens om weer gelukkig te worden!
    Dus vanaf vandaag een logee erbij, mijn vader zijn hond! is een schat en kan goed met onze hond, en ook onze meid is dol op haar. wel drukker met 2 honden maar het is voor een goed doel!
    zo wou het ff kwijt hihi
    thanks weer meiden

#4379804 Quote

meisje.. wat maak je toch allemaal mee!!! Goede stap van je vader!! Daar is veel moed voor nodig!Sterkte!!
    Dikke kus

#4379808 Quote

ach ja…kan er gelukkig goed mee omgaan! ben eigenlijk sterker als ik zelf altijd dacht.
    maar moedig is idd het goede woord!
    en thanks dat je hier nog ff checkt, veel plezier vanaaf
    xxx

#4379811 Quote

Lieverd!

Wat een verhaal weer zeg!! Pfff…. Heftig!!
    Ik neem mijn petje af voor je vader, vind het heel moedig dat hij inziet dat het niet langer gaat zo! Het is niet makkelijk om je hand uit te steken voor proffesionele hulp (helaas weet ik daar ook alles van)
    Fijn dat jullie voor zijn hond kunnen zorgen en als je papa straks weer helemaal de oude is, dan kan hij des te meer van zijn kleinkind(eren) genieten!

Dikke knuff Lynn.

#4379844 Quote

Knap van je vader en het zal bewust of onbewust ook voor jou een hele opluchting zijn om te zien dat je vader nu de hulp krijgt die hij zonder het zelf bewust te zien zo nodig had.
    Geniet er van

groetjes

peet37
    Bijdrager
    #4379913 Quote

Sterkte meid. Goede stap van je vader, maar het moet ook een dubbel gevoel zijn denk ik.
    Fijn dat zijn hond een goed thuis heeft bij jullie.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4379917 Quote

Hey,

Ik ben sinds een jaar mijn moeder kwijt. Het was heel onverwachts. Ik merk ook aan mijn vader dat hij heel depri is! Hij heeft zich gelukkig ook sinds een paar dagen een psycholoog. Ik merk dat het zo lastig is! Ik ben getrouwd en je gaat na een avond weer naar huis. Waar eigenlijk niks verandert is. Je hebt je man!! Mijn vader komt elke keer weer in een leeg huis en kan dan niet is lekker te keer gaan tegen iemand ivm verdriet of woede!! Dat missen ze vaak. Ook gaan ze bewust het gevoel opzij zetten. Terwijl het toch weer terug komt. Het is niet niks!!! Ik wens je familie en je vader heel veel sterkte. En trots mag je zeker op hem zijn dat hij zo’n stap zet!!

Ik duim voor jullie dat hij snel weer lekker in zijn vel thuis komt.

Liefs Heleen

#4379935 Quote

Wat goed van je vader zeg! Dat hij er zo instaat, scheelt al driekwart van de hulp! Goed, hoor!

Liefs Daisy

Wenser
    Bijdrager
    #4379973 Quote

Sterkte voor jullie. Hopelijk dat jou goede nieuws je vader een beetje op kan beuren.

gr.
    Wenser

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct