Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nieuw!

• Auteur

Hallo,
    Ik ben nieuw op deze site en ben nog druk aan het rondkijken hoe het allemaal werkt, es kijken of het plaatsen van een berichtje lukt
    We zijn nu sinds maart 2011 bezig om zwanger te worden, helaas nog zonder resultaat.. Wat is het elke keer weer spannend! Afgelopen dagen wat van die buikkrampjes net alsof ik ongesteld moet worden,alleen dat is dan te vroeg.. Ook kanik moeilijk naar de wc. Verder weinig kwaaltjes, we wachten maar gewoon af. We zijn nog niet zo heel lang aan het klussen, dus we doen ons ding en wachten elke keer met spanning af!!

Fijn dat ik hier met mensen mee kan lezen, dat is wel erg fijn!

#4379857 Quote

Welkom op het forum! We zitten hier allemaal in het zelfde schuitje, dus steun heb je hier zeker!

Veel succes!

Wanneer is je NOD?

#4379864 Quote

Hoi Betty8157,
    Wat een snelle reactie!

ik had het bericht per ongeluk geplaatst terwijl ik nog niet klaar was met typen.. haha..
    Heb er nu per ongeluk 2 geplaatst.Mijn NOD dag is rond de 26e ik heb een onregelmatige cyclus en vind het daardoor een beetje lastig..

#4379865 Quote

Welkom op het forum!! Altijd fijn om te schrijven hoe je je voelt of tips te delen of advies te vragen! Ik hoop voor jullie dat je gauw positief test! Wanneer is je NOD (niet ongesteld dag) dus de dag dat je niet ongesteld wilt worden…. We hebben ook een lijstje waar je kan zien wie wanneer z’n NOD heeft en welke ronde zij zit en hoeveelste kindje.

Succes meid! Liefs Lynn.

#4379867 Quote

Dank je Lynn voor je snelle reactie!
    Mijn NOD dag zal rond de 26e zijn, ik heb een onregelmatige cyclus dus tis elke keer een verrassing en moet er een beetje nog een weg in vinden.
    Waar kan ik dat lijstje vinden?
    Jij ook veel succes en ik probeer alles een beetje in de gaten te houden!

Liefs!

#4379869 Quote

Daar krijg je nog een dagtaak aan! Haha!! Het is wel heel fijn hoor, hier met al die lieve meiden. We zitten tenslotte allemaal in hetzelfde schuitje, de een wat langer als de ander maar ach…. We dromen allemaal van een kindje!

Dat lijstje word regelmatig naar boven gehaald, staat vaak onder NOD-lijstje of NOD-lijstje bovenaan. Je kan het onderste bericht kopieeren en weer plakken in een nieuw bericht met je eigen naam etc ertussen!!

Good Luck!! Liefs!!!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4379895 Quote

welkom en veel plezier en succes!!

peet37
    Bijdrager
    #4379914 Quote

Welkom, hoop dat ook jullie snel een positieve test zullen hebben.

#4379918 Quote

welkom en hopelijke is het snel raak,

liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct