Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nieuw!

• Auteur

Hallo,
    Ik ben nieuw op de site en ben nog druk aan het rondkijken hoe het allemaal werkt, es kijken of het plaatsen van een berichtje lukt
    We zijn nu sinds maart 2011 bezig om zwanger te worden, helaas nog zonder resultaat.. Wat is het elke keer weer spannend! Afgelopen dagen hoofdpijn en wat van die buikkrampjes net alsof ik ongesteld moet worden,alleen dat is dan te vroeg..
    We zijn nog niet zo heel lang aan het klussen, dus we doen ons ding en wachten elke keer met spanning af!! Ik heb een vrij onregelmatige cyclus, ene keer 27 dagen, dan 33 dagen, dat maakt het ook niet makkelijker op. Volgende week is mijn NOD dag, dus we wachten weer met spanning af!

Fijn dat ik hier met mensen mee kan lezen, dat is wel erg fijn!
    Iedereen heel veel succes en ik duim voor jullie!

Liefs!

#4379866 Quote

Ooooo…haha! Daar ben je weer! Even alles uitvogelen!
    Ik had al op je vorige topic gereageerd maar alsnog welkom!!

#4379868 Quote

Hahah dank je! ik weet niet hoe ik een van de 2 kan verwijderen.. Kan dat eigenlijk wel?
    ach ja en anders zullen ze wel denken hahah weer een vrouw die aan het uitzxoeken is hoe het werkt hahah

#4379871 Quote

Je kan indd niets wissen! Geeft toch niet….. Hebben we vast allemaal gehad! 😉

#4380079 Quote

welkom!! Succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct