Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

:(

• Auteur

moet er helaas een OD van maken i.p.v. NOD.. Ben boos, verdrietig, teleurgesteld!! Moest ik daar nou zolang op wachten… GRRR@@@!!!!@!@!@

#4379932 Quote

Balen meid! Kan heel goed begrijpen dat je ff flink eenuitleefmoment nodig hebt vandaag om je frustraties kwijt te kunnen!

even een dagje treuren en probeer dan toh weer met goede moed door te gaan!

Sterkte!

Liefs Daisy

#4379936 Quote

dank jullie meiden, ik kan wel janken! En nu moet ik nog werken ook de hele dag voel me al niet fit! Nu nog klote ook!!…

#4379938 Quote

wat klote.. Had zo gehoopt voor je dat het raak was..
    Kan me voorstellen dat je kan janken.. Misschien is dat ook wel even lekker en dan vol goede moed voor de volgene ronde..

liefs shasta

#4379939 Quote

dikke knuffel meid

#4379945 Quote

ronduit k.u.t. meid!!!
    baal maar even lekkr, dan gaan we samen door naar de volgende ronde!! (helaas)
    kus famke

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4379946 Quote

He shiiiiit!!

Je dacht zo dat het goed zat deze maand! Kan je nagaan hoe erg we ons zelf en hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden..

Sterkte vandaag meis en op naar de volgende ronde!

Kus Betty

#4379965 Quote

Ah meis, ik had het ook zo gehoopt voor je.

Heel veel sterkte vandaag!

Liefs,
    Roos

Wenser
    Bijdrager
    #4379971 Quote

He meid, wat vervelend. Zeker omdat je ergens wel het gevoel had dat het eens raak kon zijn. Heel veel sterkte deze dag. De eerste dag is altijd de ergste. Gelukkig morgen weekend, laat je dan een beetje verwennen…..

Sterkte

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct