Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

16+3 ernstige afwijking

• Auteur
  • Nikki92
    Bijdrager

Hallo dames 

We zijn gister achter het verschrikkelijke nieuws gekomen dan onze baby een hersen afwijking heeft waarschijnlijk de ziekte van patou en dat het niet levens vatbaar kan zijn… ik moet maandag ren vtuchtwaterpunctie ook afnemen alleen heel mijn wereld is ingestort zomaar ineens wordt onze baby van ons afgenomen en het ergste is nog dat ik moet gaan bevallen en niks terug mee naar huis neem ik ben er zo kapot van en zou graag met meiden in contact komen die het zelfde mee maken of hebben gemaakt.

Liefs nikki

Zoë
    Bijdrager
    #10156239 Quote

Lieve Nikkie, ik las net jouw berichtje en ik wil jou heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Ikzelf ben er niet bekend mee maar wat ik door jouw berichtje las op internet hierover wilde ik je toch graag een berichtje sturen. 

Hoop dat je heel veel steun krijgt Nikkie. 

Liefs Zoë

Zoë
    Bijdrager
    #10156240 Quote

Hoe ben je er precies achter gekomen? 

Mamaxxx
    Bijdrager
    #10156246 Quote

Hoi Nikki,

Wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie!!

Wij hebben begin vorig jaar ongeveer hetzelfde meegemaakt, maar wij zijn er via de Nipt, en vervolgens vlokkentest, achter gekomen dat ons kindje het edwardsyndroom had. Ook een niet levensvatbare afwijking helaas.

Ik ben ook moeten bevallen met 14 weken wn zag er vreselijk tegen op. Uiteindelijk is het heel snel gegaan en heb ik ons kindje vast gehouden,  het hartje was al gestopt.. wij hebben via de Dela een moment van afscheid geregeld voor ons, vrienden en familie en dit heeft ons heel goed gedaan. Ook hebben wij ons kindje een naam gegeven, heel fijn want zo hoort ze er echt bij en word nog vaak genoemd…

Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel en hou je taai xxx

Nikki92
    Bijdrager
    #10156250 Quote

@zoejul wij zijn er niet achter gekomen via de nipt maar via een echo daarna doorgestuurt naar het erasmus medich centrum. Wij hebben wel de nipt test gedaan maar wij zijn helaas een van de weinige waar bij het niet door de nipt is opgemerkt helaas 

Nikki92
    Bijdrager
    #10156251 Quote

@mamaxxx heel erg voor jullie ook 🙁 ik zit er zo tegenop dat ik me kindje niet mee naar huis kan nemen doet me zo zeer en ben ook gewoon heel bang voor alles 🙁

Lees ook: Miskraam: als je zwangerschap anders loopt

Mamaxxx
    Bijdrager
    #10156255 Quote

Dat snap ik, ik was ook heel bang voor alles wat je te wachten staat…. het iw gewoon heel onmenselijk en oneerlijk 

Als je vragen hebt of iets wilt weten,  vraag het gerust

Nikki92
    Bijdrager
    #10156258 Quote

Jaa maandag heb ik een vruchtwater punctie en ook beide bloedprikken dan gaan ze onzr chromosomen na kijken alleen we gaan maandag wel aangeven dat we niet 3 weken willen wachten want dat is gewoon niet te doen 🙁

BenB
    Bijdrager
    #10156261 Quote

Wat heftig zeg! Ik ben met 21 weken bevallen. Onze kinderen hadden geen afwijkingen. Wij hebben ze na de bevalling in een waterbad gelegd en ze hebben nog heerlijk een poos thuis op hun eigen kamertje gelegen. De jongens hebben ons ouders gemaakt en we hebben dus gewoon beschuit met muisjes gegeten. We hebben ze verzorgd, gekust en geknuffeld. We hebben denk ik 1000 foto’s. Dat helpt ontzettend met de verwerking. Ook hebben we de jongens een prachtig afscheid kunnen geven. Je zult zien dat je kindje al heel compleet is. Probeer veel herinneringen te maken. Afdrukjes van de handjes en voetjes, een reportage door Stichting Still etc. Heel veel sterkte! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct