Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

iemand ervaring met postnatale depressie?

• Auteur

Ik heb het idee dat ik dit heb, ik ga volgende week al met iemand praten. De gedachten die rondspoken kloppen gewoon niet bij hoe ik anders ben, ik durf ze hier neit eens te typen zo erg schaam ik me ervoor, en huil al dagen. Misschien dat mn zoontje dit aanvoelt, ik heb geen idee, ik moet dinsdag naar maatschappelijk werk als dit het echt is dan weet ik neit hoe verder daarom vraag ik of iemand van jullie ervaring hiermee heeft, en hoe die erbovenop is gekomen.

Vind het moeilijk om dit te typen je schaamt je er toch wel voor.

moi87
    Lid
    #4394010 Quote

schaam je niet!!!! echt niet doen!!! het is veelvoorkomend en goed te behandelen. aan deze woorden heb je nu misschien niks, maar echt…het is niks om je voor te schamen.
    ik heb er zelf geen ervaring mee, maar gewerkt in de kraamzorg en dus het nodige meegemaakt in mijn werk.
    ik vind het echt heel erg rot voor je en hoop dat je er goed met iemand over kunt praten.
    top dat je hulp hebt gezocht!!!

#4394173 Quote

Nee ik heb geen ervaring. Wel heb ik zelf moeite om de nieuwe gezinssituatie te accepteren en alles positief te zien. Maar dat is waarschijnlijk niets vergeleken bij wat jij voelt! Heel goed dat je hulp hebt gezocht en ik hoop voor je dat je tijdelijk medicijnen kan krijgen zodat het je even wat makkelijker wordt gemaakt. En al heb je er nu niets aan: Er zijn veel meer vrouwen die het hebben gehad en die kunnen nu wel weer genieten.

sonja28
    Lid
    #4394214 Quote

Meid dit is ABSOLUUT niet iets om je voor te schamen. Ik heb na de geboorte van mijn dochter een PND gehad. Doordat dit niet goed is behandeld kwam het tijdens de zwangerschap van mijn zoon weer terug als een Prenatale Depressie. Tenminste, dat dachten ze. Heb hele zware medicijnen geslikt en het ging maar niet over….