Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

onverwacht nieuwjaarskadootje

• Auteur

probeer te geniete.. ik heb zelf 2 meide kort op elkaar oudste is van april 2010 jongste juli 2011 zooooooooooo leuk

rollie85
    Bijdrager
    #4403155 Quote

gefeliciteerd! ik ben van het juniforum en ook weer zwanger – half juli uitgerekend. voor ons ook snel, maar zo ontzettend leuk. geniet ervan!

#4404574 Quote

Wow, gefeliciteerd!!! Wat snel zeg…genieten hoor!

#4405100 Quote

Gefeliciteerd!
    Mijn jongste dochter is van 16 augustus 2011 en mijn middelste dochter is van 29 juli 2010. Er zit dus 12,5 mnd tussen. De jongste was dan ook een verrassing!

#4406503 Quote

hoi meiden..
    mijn zoontje is ook in juli geboren en wij willen graag nog een kindje (altijd al 2 gewild) maar wij willen ook niet zo veel leeftijdsverschil er tussen… nu vraag ik mij af hebben jullie niet het gevoel dat je je andere zoontje te kort doet? dat houdt mij eerlijk gezegt nog een beetje tegen want nu krijgt hij alle aandacht en dan moet hij die aandacht delen op zo een jonge leeftijd? hebben jullie hier ervaring/mening over?

ben een beetje een twijfelaartje :S
    groetjes

#4406715 Quote

Ik denk dat hij het nog vrij weinig zal beseffen. Als je bijvoorbeeld een driejarige hebt, die is al veel meer gewend de enige te zijn. Ik denk dat het dan een stuk lastiger is. Ik spreek natuurlijk niet uit ervaring en ik moet ook maar zien hoe het straks gaat, maar ik denk juist dat weinig leeftijdsverschil wat dat betreft makkelijker gaat. Ik denk meer dat het voor mezelf lastiger zal zijn om de aandacht te verdelen en dat ik me misschien wel sneller schuldiger voel tegenover de oudste.
    Voor ons is het niet gepland en we hebben hier dan ook van tevoren niet over nagedacht, maar we zien wel hoe het gaat lopen straks. Ze zeggen dat als ze wat ouder zijn, ze heel veel aan elkaar hebben!

Succes met beslissen

#4406814 Quote

dankje voor je reactie..
    ja daar dacht ik ook al aan ja dat ze veel aan elkaar zullen hebben!
    nou ik ga genieten van me kleine mannetje en nadenken over wat ik nou precies wilt.

succes he!

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct