Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Yes

• Auteur

Hey,

yes, yes, yes, yes, yes 😀
    Wij worden papa en mama.

Liefs Roos

#4401586 Quote

Gefeliciteerd!!!!!

#4401662 Quote

THNX.
    Het is zo spannend. Weet je wat het erge van is. IK WIL HET VAN DE DAKEN SCHREEUWEN. Maar nog even geduld 😉

#4401740 Quote

Gefeliciteerd!! Voor jullie ook de eerste?

#4401749 Quote

Ik snap ‘t, ik zou het ook wel aan iedereen willen vertellen, maar moet wachten tot de 12e week.

M’n (schoon)vader, (schoon)moeder en broertjes en schoonzus weten het al en 2 beste vriendinnen.

Dus best veel weten ’t al.

#4401774 Quote

Zelf zitten wij ook te denken om onze ouders het leuke nieuws te vertellen dat zij opa en oma worden.
    Maar we wachten er even mee. Mijn paps is eind januari jarig en dat is voor hem op dat moment ook een leuk cadeautje. Dat hij voor het eerst opa wordt 😀

girl-mom
    Bijdrager
    #4401795 Quote

Gefeliciteerd met de zwangerschap geniet er lekker van.

#4401847 Quote

Hey rose,

Helemaal mee eens je wilt het iedereen vertellen maar familie kan op zich wel maar dan word het wel een heel erg leuk verjaardagskado ja haha.
    Geniet ervan meid.

liefs yvet

#4401907 Quote

Bij mij weet iedereen het al ik ga niet wachten tot de eerste 12 weken voorbij zijn.. Als het niet goed gaat mag ook iedereen het weten.. Kan niet met zulk nieuws wachten hoor haha..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct