Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ik ben er helemaal klaar mee!

• Auteur

Hoi Marieke,

Dit had iemand bij ons geplaatst over het afbouwen van bv. Misschien heb je er wat aan

———————————————————————-

Als je bv wil gaan afbouwen, kan dat met ongeveer 1 voeding per week. Anders heb je kans op borstontsteking. Je kiest voor de voeding die het minst lekker loopt, bijv de voeding van rond 7 uur savonds. Als je rond die tijd geen stuwing meer hebt, kan je de volgende voeding afbouwen. Probeer steeds om en om te doen. Dus een borstvoeding, een flesvoeding, anders krijgen je borsten het te zwaar. De nacht en ochtend voeding bouw je als laatst af. Je kan er zo lang over doen als je wil.

Als je googled, kom je heel veel tegen over afbouwen.
    —————————————————————-

Hoe gaat het nu met Garbiel? Is hij al wat rustiger nu hij meer flesvoeding krijgt?
    Veel succes!

Liefs Danielle

#4414142 Quote

Ik heb zelf nog geen ervaring met het afbouwen, maar mijn beste vriendinnetje wel. Zij is elke keer iets minder lang gaan kolfen. Dus eerst bijvoorbeeld 15 minuten. Dan na een paar dagen 10 minuten. Dan na weer een paar dagen 5 minuten… Bij haar heeft het gewerkt. En anders kun je misschien een lactatiekundige vragen?

Veel liefs!

#4414137 Quote

Oh ik had wel nog een vraagje als iemand daar ervaring mee heeft. Hoe bouw je het kolven goed af?
    Ik zit nu weer op 4 keer per dag, maar heb dan weer veel meer stuwing en ik zou niet weten hoe ik dan nog minder zou kunnen kolven als mijn borsten nu al steeds op springen staan… Is dat gewoon wachten tot dat niet meer gebeurd en dan steeds een uurtje langer wachten tussen 2 keer in ofzo?

#4414134 Quote

Dankjewel, we gaan ons best doen 😉

#4414523 Quote

Dat is echt genieten dus. Fijn dat hij het zo goed doet 😀

Knuffel van ons

#4414840 Quote

FIjn te lezen dat het nu beter gaat! Succes met afbouwen verder. ik vind het knap dat je het zo lang hebt volgehouden!
    En waarschijnlijk toch ook wel koemelk allergie zo te lezen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct