Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwangerschapskilo’s…grrr

• Auteur

Hey Jacqueline,

Ik was 13 kilo aangekomen en ben er nu 15 kwijt. Was wel al wat te zwaar voor de zwangerschap en heb tijdens de zwangerschap een speciaal dieet gehad omdat ik zwangerschapsuiker had, dus ben tijdens de zwangerschap ook wat afgevallen.
    Heb nog wel een buikje, maar kan wel mijn oude weer kleding aan.

Komt vast wel goed, succes ermee in ieder geval!

Liefs Kim

#4413754 Quote

Ik ben jaloers op jullie, ha ha!

#4413756 Quote

@Kim Zwangerschapssuiker is niet leuk, dus wat dat betreft ben ik niet jaloers hoor!

Anoniem
    Lid
    #4413766 Quote

Ik heb gelukkig ook al weer mijn gewone kleding aan maar mijn buikje is zog niet helemaal weg, lang leve de correctiehemdjes 🙂 dan lijkt het nog een beetje……
    groetjes

liff
    Lid
    #4413769 Quote

Ohhh hier nog iemand in die ellendige zwangerschapsbroeken hoor! Was 18 kilo aangekomen, nu nog 6 te gaan. Baal ook zo. Heb me enorm op het wandelen en sporten gestort. Alles zit op mijn benen en buik. Tja je doet er veder niets aan, behalve lijnen en sporten.

Succes ermee.

#4414461 Quote

Hier wel borstvoeding, maar het helpt helemaal niks!
    Ik was 16 kilo aangekomen, waarvan er nog 9 aanzitten…. 🙁
    En door de BV mag je niet lijnen, maar heb ik ook meer trek en eet ik toch extra…
    Ik wandel wel erg veel en ben veel in beweging…
    Maar ik weet dat zodra ik met de BV stop, bij mij de kilo’s er binnen 3 maanden af zijn….
    Dus wellicht vanaf april weer aan de lijn…

Groetjes Brigitte

Redaro
    Lid
    #4414463 Quote

Hier zijn alle kilo’s wel weer verdwenen (+- 18)
    Kon na twee weken mijn oude kleding weer aan. Het afvallen ging vanzelf hoef er niets voor te doen of te laten. Ging zelfs zo hard dat ik er echt niet lekker van was, duizelig en super slap.
    Door de bv heb ik ook veel meer lekkere trek en snoep best veel.
    Ben altijd al slank geweest (tussen gezond en ondergewicht in).
    Heb nog wel een klein buikje in de zin van “vel over”.
    Maar daar hou ik met kleding wel rekening mee!

Liefs Danielle

#4414817 Quote

hallo,

Hier een kleine 10 kilo aangekomen. Was voor de zwangerschap bezig met afvallen en heb dat eerst stil moeten zetten.

Ben nu bijna de zwangerschapskilos kwijt nog een 3 kilo. in totaal wil ik er nog 15-17 kilo afhebben

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct