Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

November mama high tea?

• Auteur

Kortom: Lise en ik zijn graag van de partij. Door de week is voor ons het makkelijkst en de dag maakt niet zoveel uit.

#4414836 Quote

Leuk initiatief! Wij wonen in de provincie Utrecht, dus die locatie is voor ons ideaal. Zussen is ook een leuke en centrale plek om af te spreken. Bakkerswinkel is fantastisch qua high tea, maar helaas niet echt te doen met een stapel kinderwagens… Man wat heb ik zin in cheesecake, haha!

#4414745 Quote

Ik woon in zo’n beetje de verste hoek van het land: Maastricht.

#4414706 Quote

Klinkt goed, gezien ik met het OV kom doe ik Gabriël toch in de draagdoek. Ik zie mezelf als ik de kinderwagen neem alweer voorbijgereden worden door de bus enzo… >_<

Wel even wachten tot ik klaar ben met de BV, anders mag ik niks eten :-p
    (zit nu op ongeveer 3 keer per dag en veel minder stuwing dus het gaat wel snel geloof ik :-))

Over de dagen, tsja mijn agenda loopt eigenlijk alleen maar rond Gabriël en ik hoef geen rekening te houden met werk enzo dus wat dat betreft heb ik het vrij makkelijk 😉

#4414692 Quote

Maar logistiek gezien natuurlijk HEUL onhandig (kelder + kinderwagens…) dus geen optie haha 😉

Zussen is geloof ik ook wel gezellig en ruim van opzet (lees; daar kunnen we drempelloos onze kids parkeren)

#4414687 Quote

http://www.debakkerswinkel.nl/utrecht

Heel gezellig zitten in de kelder van de bakkerswinkel EN lekker!!!

Midden van Utrecht dus goed bereikbaar voor OV – parkeren zou ik even motten checken 😉

x

#4414685 Quote

Ik had je al meegeteld 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct