Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Facebook

• Auteur

Ik zag in het andere topic dat ook veel van jullie op facebook zitten..nou ik ook lijkt me leuk om jullie op te zoeken..(of jullie mij..) hihi
    Liesbeth Hartog-Sloetjes..:D

#4414902 Quote

Heb je op je profielfoto een zwart shirt aan? En je kindje in je handen. Anders heb ik de verkeerde uitgenodigd, haha!

#4414906 Quote

Of ben je die met shawl en twee kinderen op je arm uit de Achterhoek? 🙂

#4414915 Quote

om de een of andere wazige reden kan ik nooit iemand vinden op facebook. Het zal wel aan mij liggen, maar het is wel lekker onhandig.

Mij kun je hopelijk vinden bij bianca damen. Mijn profielfoto is een foto van Milan in een limoengroen pakje.

PS Het is hier vandaag trouwens crisis dag 🙁 Dikke dikke tranen, slecht drinken en niets maar dan ook niets is goed. Bij mij dus prompt ook niet, heb net zo´n baaldag als mijn kleine manneke. Ruikt als een sprongetje.

#4414919 Quote

Ik heb je toch gevonden 🙂

#4414920 Quote

Ikke: Marieke Knottenbeld
    (profielfoto zijn ik en Gabriël aan het slapen, omslagfoto is Gabriël aan het slapen)

Wat vervelend Bianca 🙁
    Hier is het ook niet al te best, maar dat al sinds de heerlijke middagslaap van gisteren… Hopelijk snel weer beter 🙂 geen idee over een sprongetje of niet…

#4414921 Quote

Hier ook heel dikke krokodilletranen. Was echt zielig. Tranen met tuiten! Nu ligt het dametje gelukkig te slapen…

#4414926 Quote

Heb een groep gestart..als het goed is hebben jullie uitnodiging..kunnen we samen kletsen zonder dat onbekenden het kunnen zien..je moet lid zijn om de berichten te kunnen lezen! Kunne we mooi onze kids showen!!:D

#4414927 Quote

Btw..ja ik kom uit de achterhoek..:)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct