Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Jong moeder

• Auteur

Hoi,

Heel herkenbaar, ik was net 20 toen we er acher kwamen dat ik zwanger was. Kindje is zeker gewenst:D

We waren toen nog maar een paar maanden getrouwd en werden veel nagekeken.

Ook om het feit dat we christen zijn werd er nog meer veroordelend over gesprokken.

Wij zijn hartstikke gelukkig met ons meisje en genieten dag en nacht van haar:D

#4418289 Quote

Ik ben 25 en moeder van 3 kindjes hihi en ik zie er uit als 18 dus best grapig ,en een vader maar en 3 jaar getrouwd dus leuk en bewust

#4418283 Quote

wij worden ook best vaak nagekeken.
    wij zijn beide 19
    en ik ben ongepland zwanger geraakt.
    vind het soms best irritant dat we zo worden nagekeken,
    ook al zeggen ze niks maar die blikken zijn al vrij duidelijk van oh wat zijn die jong.
    de ene x stoor ik me eraan en andere x niet.

We zijn super blij met ons dochtertje
    en zo trots op haar.
    we kunnen nu al niet meer zonder haar
    het gevoel dat ze er nooit is geweest kan ik me al niet meer voorstellen.
    zij maakt ons compleet
    een echt gezinnetje!

#4418220 Quote

Hey ludy,

Ikzelf ben 28 en moeder van 4kids. Ik krijg altijd te horen: jij hebt niet stilgezeten. En hoeveel vaders?? Of zijn ze gepland? Nee 2zijn gepland en 2gewenst:) ik heb 3bij 1vader en 1bij een andere. En nee de vaders hebben het bij mij af laten weten. Maar ja ik ben gelukkig en de vaders missen alles. Maar dat betekend niet dat ik constant moet uitleggen hoe het zit. Ik ben eerlijk tegen mijn kinderen. Ik trek me ook niks aan van wat anderen zeggen. Ik heb niet voor deze situatie gekozen, ik ben gedwongen. Ik herken dus wel wat je hierboven schrijft.

Kus marleen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct