Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger!

• Auteur

JEEHH ik ben weer zwanger na mijn MK op 25jan, ik was 6 weken.
    Ik hoop heel erg dat deze uk blijft zitten. En gezond gaat groeien. Ik zal nu ongeveer 4,5 week zijn. en zal pas na 6 weken de VK bellen. We wachten het nog rustig af.

Liefs

#4419322 Quote

gefeliciteerd!

#4419327 Quote

Dankjewel:)

#4419437 Quote

Jeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nogmaals gefeliciteerd! Ik ben echt super blij voor jullie, en hoop dat dit wondertje bij je mag blijven. Probeer ervan te genieten, ondanks dat dit een spannende periode is. Voor je het weet, ben je 29 weken, hihi!

#4419452 Quote

Daar is dan de eerste nov mama 🙂 , van harte gefeliciteerd! Geniet ervan

#4419529 Quote

Thanks! meiden:)

girl-mom
    Bijdrager
    #4419541 Quote

gefeliciteerd!!! hopelijk komt er nu in november een mooi gezond ukje voor je!

#4419724 Quote

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! spannend he die 1e periode? en wel genieten he doe ik ook van mijn eigen….;-)

#4420458 Quote

ja dat is zo..hoewel ik van mijn eerste ook 3 weken te vroeg was..was 9 april uitgerekend en 22 maart bevallen dus kan alle kanten op hahahaha..En idd als je echo`s krijgt dan moet het maar net toevallig zijn dat het 31 Oktober is.

Ik wil je heel veel succes wensen en ga voor je duimen.

liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct