Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nieuwsgierig:-) Welke naam bij ander geslacht?

• Auteur
  • xxesjexx
    Bijdrager
    #4422683 Quote

Hoi Daan,

Wij wisten bij de 20wk echo dat het een meisje zou worden, dus niet heel erg veel over een jongensnaam nagedacht. Maar geloof dat we het wel ’s over Jordy ofzo gehad hebben. Vond het voor het jongen ook veel moeilijker.
    Vooral omdat wij uit Groningen komen en veel namen dan ook niet mooi worden uitgesproken. (wij Groningers mogen namelijk graag de helft vd woorden inslikken)

Lynn is ook een hele mooie naam! Mijn nichtje heet Elin, vind ik ook super!

Nou ik ga gauw Merle van bed halen, en dan op naar mn werk!

Fijne dag!

xxx

liff
    Lid
    #4423077 Quote

Als Raff 3 jaar geleden een meisje was geweest zou hij Liff geheten hebben. Vandaar ook mij forum naam 😉 nu wilde we veda ook liff noemen, maar de liffjes komen hier als paddestoelen uit de grond. Vandaar Veda. Als ze een jongen was heette ze Brent of Hidde waarschijnlijk.

#4423125 Quote

ons meisje zoals ze een jongentje was geweest julian daniël heten.

#4423509 Quote

hoooiii,,,

als ons meissie een jochie was geworden had hij keano geheten…

#4423679 Quote

Leuk onderwerp hihi! Yara had anders Julian geheten. We wisten toen ook niet van te voren het geslacht en bij de naam Yara had ik een sterker gevoel, dus sterk voorgevoel dat het een meisje zou worden. Gideon zou als ie een meisje was Irsa heten, nu had ik bij de naam Gideon ook een sterker gevoel. Als we ooit nog een derde mogen krijgen gaan we toch weer opzoek naar andere namen.

Liefs Marie

#10045054 Quote

Ik heb zelf 2 meisjes, Scarlet (3), Juna (1,5) en 27 w zwanger van ons 3e meisje. Toch 2 best wel verschillende namen, maar van geen enkel 1 moment spijt gehad! Scarlett had waarschijnlijk Raff geheten. Juna had Noah geheten. Ik zeg waarschijnlijk bij Scarlet, want toen wisten we bij 20 weken dat het een meisje werd, dus aan een jongensnaam daarna niet meer gedacht, maar Raff heeft altijd hoog op ons lijstje gestaan. Bij Juna wisten we het geslacht niet, dus voor haar moesten we ook een jongensnaam hebben. Dat zou dus Noah geworden zijn. 🙂 Leuk om te lezen trouwens!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct