Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1667942 Het Valt Me Op

• Auteur

… dat sinds we een FB groep hebben het hier vrij doods is! Haha!

Sorry mama’s die niet op FB zitten!

#4423307 Quote

Haha, dat viel mij ook al op! Hoewel ik wel bij de FB-club zit!
    Maarre, andere novembermama? zijn daar natuurlijk ook van harte welkom!

#4423334 Quote

Ik merk ook dat ik hier nog maar weinig kijk. Fb gaat net zo makkelijk.
    Heel gezellig andere novembermama’s, kom er bij 😀

#4424205 Quote

Haha ja idd…en dat ik hier ook niet meer zo snel kijk! 😉 welkom alle andere mama’s en papa’s!

#4424231 Quote

Ja ik mis jullie wel hoor! Paar keer in de week keek ik altijd hoe het met jullie ging, maar het is de laatste tijd wel erg stil.
    Is het ook mogelijk om bij jullie op FB te komen zonder hier mijn privegegevens te melden?

#4424325 Quote

Ja hoor! Als je mij even opzoekt op FB, dan voeg ik je toe aan ons ‘geheime clubje’.
    Marieke Salah-van Dam!

Xxx

#4424662 Quote

Jaaa gezellig! Nog 1 bij de FB club 🙂

#4424722 Quote

Ik heb ook geen FB, wil dat eigenlijk ook niet, zit al op hyves en anders kost het teveel tijd. Ik vond het ook al zo stil hier………. Wel jammer

#4425007 Quote

Hee femmie,

Dat is inderdaad jammer. Ik heb mijn hyves niet meer in gebruik, anders zou ik zeggen zie ik je daar.

Mocht je in de toekomst toch aan het fb gaan dan kun je ons alsnog zoeken. Ik ben te vinden onder bianca damen.

Zo af en toe kijk ik hier wel nog dus als je vragen of verhalen hebt, blijf ze maar posten.

Gr banka

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct