Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16681 Suus 35 Hoe Gaat Het Met Je

• Auteur

Hee Suus even nieuwsgierig hoe het met je gaat. Ik ben tegenwoordig te vinden op MSN

http://groups.msn.com/leukea.s.mamas

Zodoende kan je o.a. chatten met elkaar en hoef je niet steeds te wachten op antwoord..

Meid ik zou het leuk vinden je daar te ontmoeten.

Verder gaat het met mij prima maar helaas nog steeds niet zwanger.
    Zit nu in mijn klusperiode dus weer spannende tijden.

Mijn NOD is 24 oktober en nu inmiddels ronde 6.

Hoop snel van je te horen….

Liefs
    Jeannette  

#2828903 Quote

Hoi Jeannette,

Hier is alles kids hoor…………. behalve dan dat ik nog niet zwanger ben………..helaas.
    Ook wij zitten weer volop in de klusperiode………….pfff……..op het moment heel vermoeiend, hahahahaa…………

Volgens de berekeningen heb ik morgen mijn eisprong en……….ik ben morgen ook jarig…………..dus ik weet wel een leuk cadeautje!!!  De visite stuur ik in iedere geval op tijd naar huis; hahahaha! En dan is het maar weer afwachten…………..tot ongeveer 29 oktober. Ik weet zelfs al niet meer of ik nu in ronde 10 of 11 zit?

Dus vanaf morgen mag ik me Suus36 noemen, maar dat verander ik niet hoor……….ik laat het lekker zo staan.

Zo, ik zal weer stevig voor ons duimen.
    Morgen heb ik ADV (goed gepland) en dan een weekje herfstvakantie, heerlijk! En als het weer zo blijft als nu…………..zijn dat hele goede vooruitzichten………….

En ik zal eens op die msn-pagina kijken of ik je vinden kan.

Groetjes,

Suus

#2828914 Quote

Hoi Jeanette en Suus,

Suus, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je mooi cadeautje krijgt, als je begrijpt wat ik  bedoel. Ik ben van de week naar de gynocoloog geweest. Leuke vent trouwens!!! Ik kreeg een uitstrijkje en een inwendige echo. Alles zag er goed uit. Ook zag hij een eitje van 21.2 mm die elk moment kon springen dus er was werk aan de winkel zei hij hahaha. Mijn vriend moet zaad inleveren. Dus we zitten in de medische molen. Hopelijk kan ik volgende maand zeggen dat ik zwanger ben. Ik zit nu tegenwoordig op het andere forum. "als zwanger worden langer duurt" (ofzo) Wat jammer dat het bij jullie ook nog steeds niet raak is. Ik hoop dat we volgende maand allemaal 2 streepjes in de test kunnen zien.

Ik spreek jullie snel weer,

Groetjes Monique

#2828998 Quote

Meid hieperdepiep HOERA>>>>

Van harte gefelicititeerd joh, hopelijk krijg je een mooi verjaardagscadeautje…
    Monique leuk dat je ook even reageert.

Sorry dat ik nu pas reageer, mijn computer thuis werkt niet meer en kan nu dus ook niet meer chatten en reageren. Alleen nog op mijn werk.

Het zal weer computer resetten worden… zucht..!!

Maar goed ik ben ook helaas nog niet zwanger.
    Wel naar de dokter geweest en nu nog anderhalve maand temperaturen en het omschrijven in een curve en dan gaan we verder kijken.
    Gezien mijn leeftijd en het niet zwanger worden.

Gebruik nu ook ovulatietesten (krengen blijven duur) maar wil nu deze maand toch eens goed in zicht krijgen hoe of wat.
    Ik heb soms mijn eisprong (gezien de temperatuur) 2 dagen voor ik ongi wordt.
    Nou dat is niet goed hé.
    Soms heb ik het gevoel helemaal geen eisprong te hebben, maar goed dan zou je toch ook niet ongi kunnen worden…???

In ieder geval zou ik gisteren via babbybrabbel mijn eisprong moeten hebben gehad maar temp en ovulatie geven nu al 6 dagen achter elkaar negatief aan….

Mijn NOD is nu 24 oktober…

Jeetje Monique jij nu ook….
    Hoe ervaar jij het…???

En Suus, hoe lang wil jij nog wachten….???
    Zag jij wel altijd duidelijk een piek bij het tempen…???

En wanneer is jullie NOD…???

Nou meiden, blij jullie weer gesproken te hebben en ik duim mijn duimen blauw voor ons deze maand.

Liefs
    Jeannette34

#2829010 Quote

Hoi hoi,

Even kort…………………..

Wat balen van die computer jóh! Die dingen moeten het gewoon doen!
    Mijn NOD is omstreeks 29 oktober; dus nog 2 weekjes (?) wachten. Zoals ik al zei is vandaag mijn vruchtbaarste dag………….en nou voelt mijn man zich hartstikke beroerd en er komt waarschijnlijk een griepje opzetten??? Heb ik weer…………… die heeft straks natuurlijk geen zin in……………….. Dan maar morgenvroeg…….hahahahaa……… dan moet ie maar even doorzetten…………arme kerel………hahahahaha!!!

Maar goed de afgelopen 3 dagen hebben we ons best gedaan, dus wie weet is dat voldoende.
    Wij hebben het eigenlijk nog niet serieus gehad over de medische molen; maar ik denk dat ik ons tot januari (= 1 jaar) de tijd geef. Die tijd heb ik me vanaf het begin zo'n beetje voorgenomen.
    Mijn temperatuurcurves waren vrij duidelijk. De piek kon ik duidelijk ontdekken. Vandaar dat ik er ook met temperaturen gestopt ben.

Een fijn weekend en tot gauw!

Liefs,

Suus

( en duim, duim, duim………………..)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen