Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16688 Ben Benieuwd

• Auteur

Hoi,
    Oooooh ik ben zo benieuwd of het raak kan zijn….
    heb vandaag mijn nod maar zie nog niks!!!!
    voel ook helemaal niks geen ongi klachten.
    maar durf nog niet te testen stom hè?
    wacht nog een paar dagen en dan horen jullie het!

Wil nog wel ff wat kwijt.
    heb via temp. mijn ei gezien, maar daar ben ik nu al 0ngv. 20 dagen overheen.
    maar mijn cyclus is bij 30 dagen bruin bloed en dag 35 dat het echt door komt!!
    dus ik had 10 okt dat het echt door moet komen.
    Nu weet ik dat het na een eisprong 14 tot 16 dagen je ongi komt…!
    maar heeft iemand ervaring dat het dus ook wel langer kan zijn???
    zo niet dan ben ik misschien al wel langer overtijd!

Alvast bedankt!
    Groetjes Renata

#2828737 Quote

hoi hoi

Op je vraag over 14 dagen, heb ik geen antwoord, maar ik reageer omdat ik het zo spannend voor je vind!! en ik had ook gister of vandaag mijn nod, en heb ook nog nergens last van. Gewoonlijk heb ik ook eerst bruine rommel wat eruit komt, maar nu ook niet!! Dat je niet durft te testen snap ik heel goed, ik namelijk ook niet!! ik wacht tot vrijdag, dan haal ik pas een test op, en doe hem dan zaterdag. Dan geloof ik namelijk dat ik daadwerkelijk overtijd ben. Stel je voor dat mn eitje gewoon 2 dagen later  is geweest, dan is het zo'n telleurstelling.

Meid, ik ga hartstikke hard voor je duimen!!

liefs janine

#2828853 Quote

Hoi Janine,
    Dus voor jouw is het ook spannend!!
    Zal ook voor jouw duimen.
    Voel zelf nog niet echt iets zag vandaag wel een heel klein minuscul streepje bloed…
    maar daarna niet meer..
    Ik ga denk ik vrijdag testen heb de test al wel in huis.Dan zou ik 25 dagen na ei zitten!!denk ik…………
    Wel heb ik wat last van steken in onderbuik aan de zijkant en dat herken ik van mijn eerste dus dat is positief maar bij mijn vorige( vlak voor)ongesteldheid had ik dat ook een keer gevoeld.
    Heb jij ergenst last van??
    Hoelang zijn jullie bezig?
    Groetjes Renata

#2828854 Quote

hoi hoi

Wij zitten nu in de 4e ronde van ons eerste kindje. Ik heb ook nergens last van. Was ik maar een beetje misselijk ofzo, maar nee hoor. Testen durf ik ook nog niet, maar zal toch een keertje moeten he. Soms heb ik af en toe toch een heel licht steekje in mn onderbuik, en dan denk ik meteen dat ik ongi ga worden, maar tot nu toe dus nog steeds niet.

Zal dit onze maand zijn???

We zullen moeten afwachten, maar vind dit zo frustrerend!!!

liefs janine

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen