Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16689 Nog Niks

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik schreef jullie gister dat ik bruine afscheiding had en dacht dat ik ongi zou worden.Maar ik ben nu nog niet ongi geworden en heb negatief getest.Ik weet nu niet of ik te vroeg heb getest.Ik heb 2 weken geleden mijn eisprong gehad met een spuit en normal wordt ik na 2 weken van het zetten van de spuit ongi.Wie weet of ik tevroeg heb getest?Ik hoop dat de test te vroeg was en heb dus nog een beetje op.

Groetjes Wendy

#2828749 Quote
    quote: helmond schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2005 09:34:35'));

Hallo allemaal,

Ik schreef jullie gister dat ik bruine afscheiding had en dacht dat ik ongi zou worden.Maar ik ben nu nog niet ongi geworden en heb negatief getest.Ik weet nu niet of ik te vroeg heb getest.Ik heb 2 weken geleden mijn eisprong gehad met een spuit en normal wordt ik na 2 weken van het zetten van de spuit ongi.Wie weet of ik tevroeg heb getest?Ik hoop dat de test te vroeg was en heb dus nog een beetje op.

Groetjes Wendy

Hoi Wendy

Het gevoel van ongi worden en zwanger zijn liggen heel dicht bij elkaar
    Het kan idd zijn dat je te vroeg getest hebt, bij mij was de test ook pas
    na 3 weken positief.
    Zolang je nog niet ongi bent is er nog hoop.
    Ik   voor je

Liefs Anke

#2828751 Quote

Hoi Anke,

Hoe kan dat nou, was je na 3 weken pas positief getest.
    Oh jee, dan heb ik nog even te gaan.
    Ik had 3 okt mijn NOD, en ben een dikke week over tijd.
    Maar de test die ik afgelopen weekend deed, was negatief.
    Nu ga ik er morgenvroeg een 2e tegen aan gooien (heb ik nog liggen)
    of zal ik daar maar mee wachten en dat het weekend pas proberen?
    Als het zo zou zijn, ben je al 5 weken zwanger, en je weet het nog niet.
    Ik ben op het moment verkouden, grieperig en ik hou er maar rekening mee
    dat ik zwanger ben, anders neem je medicijnen die misschien niet goed zijn.
    Dat is eigenlijk een ander onderwerp, maar misschien reageren hier anderen ook nog op, wat te doen, niet ongi, niet zwanger, wel griep! Jullie snappen het probleem. Groetjes Vera (Soraja, 30, ronde 3, 1e kindje)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen