Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16697 Wie Kent Persona Testen

• Auteur

hoi allemaal
    wie kent persona testen dat zijn ovulatie testen ik heb het net gehoord van iemand en ik zou graag willen hoe die testen werken en hoeveel er in zitten in zo een doos

groetjes shardha

#2828755 Quote

Hai Shardha,

Ik ken Persona niet, deze vind ik behoorlijk duur, omdat je eerst zo'n apparaatje moet aanschaffen. Ik heb zelf de Clear Blue ovulatieset gekocht. Daarin zitten 10 testen, die werken superhandig. Gewoon even erover heen plassen en als er 2 streepjes verschijnen, zit je in je vruchtbare periode. Wij hebben de test deze keer gebruikt omdat we op ons eerste kindje lang hebben moeten wachten. En nu was het de 2e ronde raak, precies in de ronde waarin we de CB ovulatietest gebruikt hebben. Deze kost overigens rond de 30 euro. Er staat precies in op welke dag je moet beginnen. Alles klopte bij mij zoals het er stond, ik heb er uiteindelijk één overgehouden, ik heb 9 dagen getest. En dus zwanger! (nu bijna 7 weken) Groetjes Cato

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen