Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16703 Aaaaaaaahhhhhh Niet Weer

• Auteur

Hoi Allemaal

Ik weet het ook niet meer hoor. Ik snap er niks meer van……..
    Ik zit nu op dag 26. Ik had altijd een cyclus van 35 dagen………vorige maand was hij 30 dagen, toen begon ik bloed te verliezen. Ik dacht eerst aan een innesteling, maar ik werd gewoon ongesteld. Nu dus dag 26 en ik verlies weer bloed. Kan dus weer een innesteling zijn……..want ik zal toch niet nu al ongesteld worden????? Mijn eisprong is nog maar 8 dagen geleden!!!!!!!!!!!!!!!

Owww ik ben het een beetje zat. Nu ben ik weer een paar dagen te vroeg boednerveus.

HELLEP!!!!
    Kus een verschrikkelijk onzekere Annet

#2828828 Quote

oh meid wat vervelend!! Maar als je 8 dagen geleden je ei had, kan het haast nog geen ongi zijn toch?? mss toch een innesteling?? Ik hoop het zo voor je!!

liefs janine

#2828830 Quote

Hoidiehoi

Daar ben ik weer. Sjongejonge, de hele dag loop ik als een idioot rond omdat ik weer helemaal in de war ben.  Heb dus ook nog even zitten tellen. Normaal is mijn cyclus 35 dagen, vorige maand 31 en als ik nu ongesteld word 27. Dat zou dus echt wel een beetje maf zijn………….   Ik heb trouwens bij de tampontest alleen maar een heeeeeeel klein beetje bruinig slijm.   en bovendien is mijn eisprong dus nog maar 8 dagen geleden. Wat ben ik toch een raar mens.

Ik had al een paar dagen een soort van ongi-pijn in mijn buik. Dat vertelde ik, zo tussen neus en lippen door, aan mijn moeder en die vertelde dat zij dat ook had toen ze zwanger was van mij!!!!!!   Maar goed, al met al weet ik dus weer niks.

Ik blijf maar weer duimen en hoop dat het morgen weg is………anders ga ik van de week direct weer naar de ha. En dan wil ik dus toch maar naar de gyn……

Maar goed, tot zover mijn update weer.
    Sorry voor mijn gezeur, maar moet het toch ergens kwijt

Dikke knuffel Annet

#2828832 Quote

Ow stom  stom  stom

Teha wat klote dat je nou weeeeeeeer   ongesteld bent geworden. En wat een korte cyclus inderdaad. Dus nu weer op voor de volgende ronde pffffff voor sommigen onder ons wil het ook gewoon niet he??!!??!!

Er moest gewoon een of ander paardenmiddeltje zijn………wie helpt me met het uitvinden????????????? hahahahahahahaha

Nou goed, meis sterkte maar weer
    Even traditiegetrouw:

Help!!!!!!!

Kus Annet

#2828835 Quote

Hi Annet,

Hoe is het nu?

't Klinkt wel positief hoor, 8 dagen na je eisprong wat bloed verliezen. Het kan volgens mij nog geen ongi zijn.

We duimen dus gewoon door voor je!
    Ik heb trouwens verhalen gehoord van dames die na ongeveer een jaar toch nog gewoon zwanger werden. Clau en volgens mij ook Kreeftje en Schorpioentje. De laatste twee waren dacht ik al langer dan een jaar bezig.

Succes en liefs,
    Linny

#2828836 Quote

Hai Linny

Lief van je! Dankjewel.
    Ik denk inderdaad zelf ook niet dat het mijn ongi is, maar ja, vorige maand had ik dit dus ook al (ongeveer dan) Ik ben dus toch een beetje onzeker.
    Ik probeer nu heel voorzichtig een beetje positief te zijn, maar dat valt nog niet mee…..

Maar goed, ik wacht af……… hoeveel dagen na de innesteling kan je eigenlijk testen?? Want zoals je begrijpt ga ik echt niet een dag langer wachten dan noodzakelijk….

Liefs Annet

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2828837 Quote
    quote: wondernetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2005 19:49:23'));
    …Maar goed, ik wacht af……… hoeveel dagen na de innesteling kan je eigenlijk testen?? Want zoals je begrijpt ga ik echt niet een dag langer wachten dan noodzakelijk….

Ja, nu vraag je wat.
    Wanneer je kunt testen is per persoon verschillend. Ik testte bij mijn zwangerschap (MK 2 weken geleden) pas 3 dagen na mijn NOD positief, maar er zijn ook vrouwen die 2 dagen voor de NOD al positief testen.
    Met de testen van clearview (babybrabbel, gebruiken ze ook in het ziekenhuis voor ivf) kun je al wat eerder testen.

Wij zitten nu ook weer in de wachtweken. We zijn door de gyn 3 maanden met ovulatietests 'aan het werk gezet'. Maandag had ik een positieve test. Dus gelukkig weer een 'normale' ovulatie na de MK.

Liefs,
    Linny

#2828841 Quote

Hey Annet,

Zo'n B&J ijsje zou me nu wel goed doen. Als het maar veeel chocola is.
    Nou je het zegt… kreeg gisteren een onwijze choco-attack. Heb ik altijd als ik ongesteld wordt/ben.
    Ennieweej, aan die vent van me heb ik dus absoluut geen steun. De zak. Hij krijgt het niet eens over z'n lippen iets van "helaas" of "jammer" te zeggen . En dan begint ie tot overmaat van ramp nog tegen me te katten ook. Zou haast denken dat hij ongesteld is .
    Maar goed, aangezien jou menstruatie niet doorzet heb ik de hoop maar op jou gevestigd. Het wordt onderhand wel tijd he?!
    Ik zou trouwens nog niet testen als ik jou was hoor. Probeer het nog even vol te houden!! Als je nu een innesteling hebt zou je toch zeker nog een dag of 10 moeten wachten (ik hoor je al roepen "waaaaaat, zo lang!").

Succes!

TeHa

#2828843 Quote

Hoi Netje,

Ik hoop deze maand echt op een wonder voor jou!
    Ik zit me helemaal suf te duimen want het is nu gewoon echt jou beurt!
    Hoop dat het een innesteling is en dat het helemaal goed gaat komen!

Dikke knuffel Bibbi

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen