Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16704 Wat

• Auteur

Beste dames,

Ik schreef jullie gister dat ik ongi was geworden maar het was eigenlijk meer bruin slijm dat ik verloor.Nu weer 1 dag later ben ik niet ongesteld en verlies nu gewoon doorzichtig slijm.Jullie zullen wel denken wat een rare, maar ik ben echt even de kluts kwijt.Heeft er misscien iemand ervaring mee of iets van mijn situatie gehoord.Ik hoor het wel als er iemand is die iets weet.Ik weet in iedre geval niet meer of ik nu nog hoop mag hebben.

Groetjes,

Wendy

#2828817 Quote
    quote: helmond schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2005 14:26:17'));

Beste dames,

Ik schreef jullie gister dat ik ongi was geworden maar het was eigenlijk meer bruin slijm dat ik verloor.Nu weer 1 dag later ben ik niet ongesteld en verlies nu gewoon doorzichtig slijm.Jullie zullen wel denken wat een rare, maar ik ben echt even de kluts kwijt.Heeft er misscien iemand ervaring mee of iets van mijn situatie gehoord.Ik hoor het wel als er iemand is die iets weet.Ik weet in iedre geval niet meer of ik nu nog hoop mag hebben.

Groetjes,

Wendy

Hoi Wendy,

Ik zou begin vorige week ongesteld moeten worden. Omdat ik te ongeduldig was, had ik maandagochtend al  (heel licht)  positief getest. Maar dinsdag dacht ik: Oh nee, daar zul je het hebben. 1x helder rood bloed bij het naar de wc gaan en de keer daarop een beetje bruin slijm. Maar dat was het toen weer. Dus vrijdagmiddag heb ik weer gestest en toen was hij dik dubbel en dwars positief. Dus ja, er is nog kans. Maar ik zou het wel even rustig afwachten. En dan als het morgen/overmorgen nog uit is gebleven, lekker testen!!

liefs Mieke.

#2828879 Quote

Hoi,
    Maandag ochtend na 3 dagen overtijd te zijn zag ik een beetje roze bloed met slijm, vervolgens heb ik dit 3 ochtenden gehad en ben nu 6 dagen overtijd en niet ongesteld geworden. Ik hoop morgen een positieve test te hebben. Ik hoop het ook voor jou.
    Groetjes Rene

#2828899 Quote

hier nog een maatje!!!!

vandaag 2 dagen overtijd, en een beetje bruin verlies vanmorgen

Wat moeten we hiermee he? Ik duim heel hard voor jullie!!

liefs janine

#2828982 Quote

hallo ik   ben eppie ik moest eigenlijk op 14 october   ongesteld worden   maar op vrijdag 7 october begon ik wat bruin spul te verliesen   dat heeft tot 13 october geduurd en vandaag de veertiende erg heftig   dacht eerst ook dat het innesteling kon zijn ook omdat ik vocht uit mijn bij de borsten had   dus ik de arts bellen kon komen en zei tegen mij dat je vocht uit je borsten hebt hoeft niet altyd op zwangerschap te lijken komt omdat je ongesteld wordt en de borsten gespannen staan kan daar om vocht uit komen   de hormonen zijn in de war zei die   dus ik hoop voor je dat het bij jou de innestelinfg is moest ook wel ff lachen zei al tegen de arts beter de hormonen in de war als ik zelf     hahah groetjes eppie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen