Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16707 Ik Weet Het Niet Meer

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Danielle en ben 31 jaar. Vorig jaar november ben ik gestopt met de pil. Deze heb ik 14 jaar geslikt (vanaf mijn 16e). Mijn cyclus ligt sinds die tijd rond de 35 dagen. Een keer is het 40 dagen geweest.

Nu ben ik op 25 augustus  voor het laatst ongesteld geworden en toen ik na 38 dagen nog niet ongesteld was hebben we een test gedaan. Deze was negatief, maar wij dachten het kan nog te vroeg zijn. Op de 42e dag heb ik nog een keer een test gedaan en ook deze was negatief. Ik ben toen naar de huisarts gegaan en hij zei dat ik dan ook niet zwanger kon zijn. Hij heeft mij wel door verwezen naar de gynaecoloog i.v.m. de onregelmatige cyclus. Ik kan daar 3 november terecht. Vandaag is de 49e dag en nog steeds niet ongesteld. Ik weet niet meer wat ik hiermee aan moet.

Herkennen jullie dit?

Groetjes,
    Danielle

#2828838 Quote

Hoi hoi

Hee, ik wil je niet gekmaken ofzo, maar er zijn vrouwen die hun hele zwangerschap negatief blijve testen hoor. Die hebben gewoon niet genoeg hcg voor die tests.

Dat is tenminste wat ik heb gehoord……
    Ik wens je heel veel sterkte.
    Liefs Annet

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen