Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16708 Zou Het Kunnen

• Auteur

Hoi meiden,

Komende dinsdag of woensdag moet ik ongesteld worden.
    Alleen voel ik me de afgelopen week anders dan anders. Heel moe terwijl ik vrij ben, een opgeblazen gevoel (alsof mijn buik heel strak staat!) en heel prikkelbaar en af en toe misselijk.
    Ik kon het niet laten en heb vanmiddag een test gedaan. Niet zwanger gaf deze aan.
    Maar dat zou natuurlijk kunnen omdat het nog niet "de dag" is zeg maar.

Kunnen dit verschijnselen zijn van een mogelijke zwangerschap? Ik hoor iedereen altijd over gespannen borsten maar die heb ik nou net niet. Weten jullie meer?

Liefs,
    Camel

#2828842 Quote

Nou Camel, je hebt veeeeel te vroeg getest hoor. Jammer van het geld!
    Ookal ben je zwanger zal de test dat nou nog echt niet aangeven.
    Probeer het volgende week nog es.

Succes!

TeHa

#2828846 Quote

Hoi Camel,

Tja het is zo moeilijk om te zeggen of het zwangerschapsverschijnselen zijn.
    Want alle kwaaltjes van zwanger zijn heb je vaak ook als je ongi gaat worden.
    Ik heb nu 7 maanden van alles gevoeld en ook niks gevoeld en het was geen 1 keer raak.Ga nu voor de 8e keer!
    Ik blijf erbij dat het enige waar je echt wat aan hebt is een uitblijvende NOD en een positieve test!
    Succes met wachten!

Liefs Bibbi

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen