Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16712 Ik Weet T Echt Niet Meer

• Auteur

hoi hoi allemaal…

ja ook ik ga weer zeuren…kan ik ook echt tegen niemand anders doen!!!
    ben 13 augustus voor de laatste keer ongesteld geweest na stoppen met pil!!we zijn 2 hele maanden verder en nog steeds helemaaaaal niks nada niks!!!!  word echt helemaal gek!!!ik wilde dat ik iedere maand kon wachten tot mijn nod kwam maar het is zooooo frusterend als die ook nog eens weg blijft!!!!heb ook geen buikpijn geen ong.gevoel niet misselijk helemaaaaal niks!!!!

hoelang duurde het bij jullie na het stoppen met de pil..totdat jullie weer ong. werden???       en oja…voor ik het vergeet…ik slik ook al dik een maand teunisbloem en tarwekiemolie….weet t echt niet meer!!!

nou in ieder geval iedereen heeeeel veeel suc6 met alles!!!!en ik wilde dit gewoon ff kwijt!!!

liefs dikke kus lonneke

#2828875 Quote

Hai Lonsj

Ohh wat frustie inderdaad dat je nog niet ongi bent geworden. IK ben nu al 10maanden gestopt met de pil (nu nog steeds niet zwanger) Maar ik ben gelukkig meteen na het stoppen met de pil ongesteld geworden en gelukkig regelmatig (29dagen) Maar het kan zeer zeker dat je cyclus weer op gang moet komen. De dokter heeft gezegd dat als iemand stopt met de pil, het tot 6maanden kan duren voordat je cyclus op gang komt en soms is het zelfs zo dat ze na een paar maanden weer gewoon ongesteld worden. Maar als jij t toch niet vertrouwd kan je misschien zelf naar de huisarts stappen. Ik hoop voor je dat het op een zwangerschap wijst!!!!!

veel succes verder groetjes souraya

#2828876 Quote

Hai Lonsj

Ohh wat frustie inderdaad dat je nog niet ongi bent geworden. IK ben nu al 10maanden gestopt met de pil (nu nog steeds niet zwanger) Maar ik ben gelukkig meteen na het stoppen met de pil ongesteld geworden en gelukkig regelmatig (29dagen) Maar het kan zeer zeker dat je cyclus weer op gang moet komen. De dokter heeft gezegd dat als iemand stopt met de pil, het tot 6maanden kan duren voordat je cyclus op gang komt en soms is het zelfs zo dat ze na een paar maanden weer gewoon ongesteld worden. Maar als jij t toch niet vertrouwd kan je misschien zelf naar de huisarts stappen. Ik hoop voor je dat het op een zwangerschap wijst!!!!!

veel succes verder groetjes souraya

#2828881 Quote

Oh Lonneke wat balen meid. Weet je wel zeker dat je niet zwanger bent???

Ik werd gelijk met 26 dagen weer ongesteld. Mijn cyclus is een beetje tè enthousiast, want ze zijn nogal kort: 26 dagen, 23(!), 27 en nu weer 25. Scheelt weer een hoop zenuwachtig gedoe kan ik je zeggen.

Slikte je een hele zware pil misschien? Misschien toch es naar je dokter bellen.

Sterkte meid!

TeHa

#2828897 Quote

Hoi Lonneke

Wat vervelend zeg. Bij mij heeft het 9 weken geduurd voor ik voor het eerst ongi
    werd na het stoppen. Ik heb zowieso een erg onregelmatige cyclus.

Hoe was je cyclus voor je aan de pil ging?

Ik wil je wel heel veel sterkte wensen met afwachten en wie weet ben je idd zwanger.

Liefs Anke

#2828908 Quote

Voor ik aan de pil begon was ik half regelmatig er konden wel eens 2 weken tussen zitten.
    Erna heb ik 8 jaar aan de microgynon gezeten en heb er veel mee geprutst, vaak vergeten enz… vergat het gewoon wel is.
    Toen ik stopte met de pil werd ik uit mezelf ongesteld op tijd nog wel en erna was ik direct zwanger.
    Heb gewoon sinds ik gestopt was met de pil om de dag geklust.
    Zo wisten we zeker dat de zaadjes al klaar zaten mocht er een eitje vrijkomen.
    Ik ben doktersassistente en hoor ook van vrouwen dat ze sinds ze stopte met de pil soms een jaar onregelmatig ongesteld waren.
    Je lichaam moet het nu helemaal weer zelf regelen en bij de een gaat dat sneller dan bij de ander.
    Je kan niks eraan doen dan wachten en klussen…..
    Succes meid

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829137 Quote

hoidiehoi allemaal….

sorrie dat ik pas zo laat reageer ..maar ontzettend bedankt jullie!!!!
    vind het echt fijn dat ik tegen jullie kan zeuren!!!!
    inmiddels ben ik nog steeds niet!!! ongesteld!!!heb echt vannaf ongeveer 1700 vandaag ontzettende ongesteldheid buikpijn!!!maar verder nixxxxx!!!
    pfff…..en voor dat ik begon met de pil weet ik niet meer of ik een regelmatige cyclus had!!!weet t echt niet meer????
    in ieder geval jullie ook heel veel succes met alles!!!!!en ik hoop dat we elkaar snel kunnen feliciteren!!!haha!!!
    liefs lonneke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen