Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16715 Is Het Nu Zo Of Toch Niet Weet Het Niet Meer

• Auteur

Heey meiden!

Effe mijn verhaal kwijt hoor!

Vandaag is mijn NOD en er is nog niets roods te bespeuren (hoera). Dit is ronde 11 en bij mijn vorige cyclussen had ik telkens vanaf 4 dagen voor NOD bruin/rode afscheiding. Daar heb ik nu geen last van! Ik begon dus een beetje hoop te krijgen…

Ik ben de laatste paar dagen ook helemaal niet lekker. Misselijk, geen zin in eten… Lust geen koffie meer, heb op mijn werk 1 kopje met moeite leeggekregen. Heb super nieuwsgierige collega's die al een tijdje opmerkingen lopen te maken dat ik  zwanger zou zijn. En tja, ik dacht als ik dan zeg dat ik geen koffie wil werk ik dat alleen maar in de hand natuurlijk! Sjonge… wat werd ik daar misselijk van zeg! En nog zoiets, normaal eet ik 4 boterhammen tussen de middag en dat red ik gewoon niet meer. Vandaag met moeite anderhalf sneetje brood. Jullie begrijpen al dat mijn klein beetje hoop groter werd…

Dinsdagmiddag een test gekocht en gistermiddag kon ik me niet meer inhouden, heb toen die test gedaan. Negatief! Balen balen balen. Zou ik misschien te vroeg getest hebben? Weet het nu effe niet meer! Mijn hoop is weer heel wat kleiner geworden…

Misschien komt het wel door de zenuwen dat ik me zo beroerd voel, zou dat kunnen?

Liefs van Bloempje

NOD 13 okt / 'ronde 11' / 25 jaar / hoop  zwanger te  raken van 1e kindje

#2828886 Quote

he Bloempje,

Ik wil je niet te vroeg blij maken maar ook ik teste op mijn NOD negatief en 2 dagen later positief. Ben inmiddels 9w vandaag dus probeer het overmorgen nog eens!!

Groeten,

CIBI

#2828887 Quote

he meis,

ik voel met je mee!
    ik had zelf anderhalf week geleden bruine afscheiding, die 2 dagen duurde, ik ben ontzettend moe, maar vanmorgen met afvegen heeeeel klein beetje bruin/slijm(sorry)
      maar dat heb ik nu ook niet meer, moet mij inhouden om niet elke keer te kijken!
    dus bij mij kan het ook nog alle kanten op, ik HOOP de GOEDE!!!

ik ga voor je duimen!!!!!
    liefs Tamara,
    zal mooi zijn allebei, omdat wij elkaar al langer tegenkomen!

#2828889 Quote

Bedankt voor jullie lieve woorden! Hoop inderdaad dat ik te vroeg getest heb… als ongi wegblijft probeer ik het morgen nog een keer.

Hou jullie op de hoogte.

En Tamara… ik zal aan je denken, hopelijk zet het niet door!

Kusss Bloempje

#2828953 Quote

he bloempje,

ik  met je mee!!!!!!
    gisteren ongi geworden, wij gaan door naar ronde 8, ik wil nu gaan tempen, doe jij dat ook??? zodat ik beetje een beeld krijg.

liefs, en sterkte!
      Tamara

#2828962 Quote

meiden, wat ontzettend kl*te voor jullie! Heel veel succes in de volgende ronde. Geef vooral de moed niet op!

xHes

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2828983 Quote

Hoi Meiden,
    Balen he.
    Ook ik ben ongesteld geworden   vanmorgem, precies na een week overtijd geweest te zijn. Ik dacht echt zooooo dat ik zwanger was.
    Nieuwe ronde nieuwe kans!!!
    Liefs rene

#2828988 Quote

aaaaahhh neeeee!!! Meiden toch!! Wat verschrikkelijk kl*te voor jullie!! Ik wens jullie alle sterkte bij de volgende strijd tegen de duivels!!

liefs janine

#2828997 Quote

Heeeee meiden wat balen toch weer!!
    Ga geloven dat oktober toch niet zo'n vruchtbare maand is.
    Leef erg met jullie mee hoor. Vooral als je al zo'n tijd overtijd bent moet het echt zenuwslopend zijn.

Sterkte meisjes!

TeHa

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen