Heey meiden!
Effe mijn verhaal kwijt hoor!
Vandaag is mijn NOD en er is nog niets roods te bespeuren (hoera). Dit is ronde 11 en bij mijn vorige cyclussen had ik telkens vanaf 4 dagen voor NOD bruin/rode afscheiding. Daar heb ik nu geen last van! Ik begon dus een beetje hoop te krijgen…
Ik ben de laatste paar dagen ook helemaal niet lekker. Misselijk, geen zin in eten… Lust geen koffie meer, heb op mijn werk 1 kopje met moeite leeggekregen. Heb super nieuwsgierige collega's die al een tijdje opmerkingen lopen te maken dat ik zwanger zou zijn. En tja, ik dacht als ik dan zeg dat ik geen koffie wil werk ik dat alleen maar in de hand natuurlijk! Sjonge… wat werd ik daar misselijk van zeg! En nog zoiets, normaal eet ik 4 boterhammen tussen de middag en dat red ik gewoon niet meer. Vandaag met moeite anderhalf sneetje brood. Jullie begrijpen al dat mijn klein beetje hoop groter werd…
Dinsdagmiddag een test gekocht en gistermiddag kon ik me niet meer inhouden, heb toen die test gedaan. Negatief! Balen balen balen. Zou ik misschien te vroeg getest hebben? Weet het nu effe niet meer! Mijn hoop is weer heel wat kleiner geworden…
Misschien komt het wel door de zenuwen dat ik me zo beroerd voel, zou dat kunnen?
Liefs van Bloempje
NOD 13 okt / 'ronde 11' / 25 jaar / hoop zwanger te raken van 1e kindje