Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16716 O Jee

• Auteur

meiden help!!!!

Ik ben nu twee dagen overtijd, of drie?? Maar gewoon heb ik altijd een paar dagen van tevoren bruin verlies. Dat had ik vanmorgen dus ook

Dus ik verwachte dat ik ongi ging worden, maar nu is het opgehouden!!

Wat betekend dit??

#2828900 Quote

Geen idee wat het betekent meid, maar het is wel heel erg spannend!
    Hoop voor je dat het geen voorteken van een naderende ongi is, maar gewoon iets leuks als oud bloed ofzo. Ik zal voor je duimen!!!

xHes

#2828902 Quote

Hoi Angel
    Ik herken het wel een beetje, ik ben nu 6 dagen overtijd en heb sinds 3 dagen 's ochtend een beetje slijmerige afschijding met draadjes bloed erin. Dit is dan éénmalig en voor de rest van de dag is er niets aan de hand. Ik weet ook niet zo goed wat dit te betekenen heeft . Morgen ga ik testen en hoop op een positief resultaat, en natuurlijk hoop ik voor jou het zelfde.
    Groetjes Rene

#2828906 Quote

Ik heb dat wel is gehad toen ik de pil nog slikte,
    dan had ik dat 1 dag en volgende dag niks en erna kwam t opeens de ongi.
    Maarja jij slikt de pil niet…. hihihihi
    En de pil kan je nog wel is voor de gek houden.
    Ik hoop voor je dat het oud bloed was, en dat je zwanger bent….
    succes meid
    groetjes dees

#2828913 Quote

Hoi,
    Het hoeft volgens mij niks te zeggen, bij mijn eerste had ik ook de eerste dagen nog bruin verlies en dacht toen ook dat ik wel ongi zou worden, maar dat stopte en toen ging ik testen en ik was toch zwanger.!!!
    Het kan zijn dat je lichaam nog alles schoon wilt maken ..denk ik dan.
    Ik heb ook nu een keer een klein streepje bloed gezien echt klein…..maar daarna ook niet meer dus ben ook nog benieuwd was trouwens wel helder bloed.
    ga morgenochtend testen brrrrrrrrrr…….ik zal het echt wel eng vinden hoor krijg nu al de kriebels. dan ben ik als het goed is op dag 39 ..maar aan mijn eisprong te zien van temp. moet ik dan al verder zijn dan is het 26 dagen erna??  dus geen idee waar ik vanuit moet gaan.
    Groetjes Renata
    jij ging zaterdag testen he of toch eerder hihihi…..
    een dikke duim voor je hoor!

#2828917 Quote

Spannend!! Morgen testen!! Brrrrrr….ik wacht toch echt tot zaterdag. Ik duim keihard voor je!!

liefs janine

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2828937 Quote

Ik zal duimen!!

Suc6 met de test spannend hoor!
    Laat je wel even wat weten ben erg benieuwd

Gr Ilona

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen