Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16725 Tempraturen

• Auteur

hoi allemaal,

mijn nod was gisteren en helaas, ongi geworden!
    nu wil ik beginnen met tempen en nu is mijn    vraag; moet je ook tempen als je ongi bent???     wanneer moet ik beginnen??

wie weet het??

groetjes Tamara

#2828943 Quote

hallo dat is nou toevallig dat ik jou onderwerp lees ben zelf s van de week mee begonnen om te tempeturen en ben bij de huisarts geweest hoe je dat moest doen je moet inderdaad beginnen als je menstruatie is begonnen ook al is het een klein beetje bloed wat je verliest mijn huisarts zei dat je het beste kan meten zodra je s morgens wakker wordt     in bed   als je nou bij je huisarts langs gaat hebben ze een hele mooie temperatuur curve en je weet dan gelijk hoe je het moet doen   groetjes eppie

#2828945 Quote

hoi Eppie,

geweldig en ontzettend BEDANKT!

jij gaat ook tempen?   hoelang zijn jullie "bezig'', als ik vragen mag?

liefs Tamara

#2828978 Quote

hallo tamare natuurlijk mag je dat vragen   ik ben vanaf mei dit jaar bezig       mijn cycles onregelmatig   dan is het 28 dan 30 en van de week was het 20 dagen   als het niet raak was dan moest ik in october terug komen bij mijn huisarts ook omdat mijn leeftyd een rol speelt ik ben 37 jaar en heb al drie kinderen waarvan de oudste 16 jaar is en de jongste 5 jaar oud       de arts zei je moet van mij eerst een maand tempen   wie weet heb je geen eisprong   en moet eind november weer terug komen   dan stuurt hij mij naar de gynecoloog  want dan heb ik nog een probleempje   ik heb 2 kleine vlees boompjes in mijn baarmoeder zitten   wie weet houdt het dat ook tegen   ik weet het niet zelf laat ik het nu over mij heen komen de grote stap is gezet en dat was de huisarts   ben mu nu aan het voorbereiden voor mijn huwelijk   want ik ga in mei trouwen     dus ff wat anders aan mijn hoofd en wie weet ben ik dan wel snel zwanger . bij de andere drie kinderen was het in de eerste ronde raak   zoals mijn moeder wel eens tegen mij zei 1 tik op je kont en je bent zwanger   hahahaha nou meid ik hoop dat je   snel zwanger raakt want het is de mooiste geschenk wat je maar kan krijgen   kus xxx eppie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen