Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16730 Zucht

• Auteur

Nou ik dacht een regelmatige cyclus te hebben…..niet dus .
    Zit nu op dag 39 en heb wel mijn eisprong gezien met temp. daarvan gezien ben ik nu al 26 dagen voorbij wat normaal na 14/16 dagen ongi moet worden.
    Heb vanochtend test gedaan NEGATIEF!!!
    Snap er niks meer van.
    Ik ben bang dat ik me er teveel mee bezig hou!!!!
    dus wacht nog ff en als het nog niet doorzet wat ik wel denk dat wel gebeurt …heb   daarstraks al wat verkleurt slijm gezien en wat krampen gehad.
    maar doe dan over 3 dagen nog een test.

en   maar weer op naar de volgende ronde!!
    Groetjes Renata

#2828956 Quote

Hoi Renate,
    Balen he, ik kan je een hand geven heb vanmorgen test nr 3 gedaan en weer negatief.
    Daarna lekker mijn bed in gegaan want ik had er de pest in….en ja hoor nu mega ongesteld. Nou ja nieuwe ronde nieuwe kansen zal ik maar zeggen
    Liefs Rene

#2828957 Quote

o sorry ik schreef renate ipv renata

#2828976 Quote

Sjonge meid, raar he??
    Maar goed, je kent alle verhalen……… er is nog een klein beetje hoop!!
    Hou je taai he? Ik lees het wel weer.

Dikke knuf Annet

#2829019 Quote

Hoi Renata!
    Verschrikkelijk hè die onzekerheid!!
    Heb je al eens een ovulatietest gebruikt? Dan weet je ook zeker dat een eisprong hebt. Hopelijk wordt  je cyclus beter. Ben je al lang gestopt met de pil?

Sterkte,
    Suus.

#2829065 Quote

Hoi suus,
    Ik ben al in december gestopt, maar mocht na een inenting 3 maanden nog niet zwanger worden…maar vanaf die tijd is mijn ong. wel wisselend  alleen de laatste 3 maanden wel erg lang 35 tot 39 dagen en nu zelfs 40 dagen heb al wel heel klein beetje bloed verloren met afvegen, dus verwacht dat het wel zo door zal komen.
    ben benieuwd of het nu wat langer zal duren want de vorige 2 keren was het maar heel weinig, 1 keer 1.5 dag en de vorige 2 dagen en wat bruin ervoor en erna..????
    Ik ben bang dat het komt omdat ik er toch teveel aan denk of mee  bezig ben …
    dus word het nu wel een beetje beu om me voor de gek te houden!!! klinkt misschien raar maar weet nu echt niet meer hoe het zit.

dacht met temp. wel te zien wanneer mijn ei was en heb het ook gezien duidelijk dacht ik maar ja 27 dagen na ei nog geen ongi klopt toch ook niet!??

wacht nog ff en komt nog niet door dan nog een test en als deze nog negatief is dan ga ik ff naar de ha.

Misschien kijk ik wel met de ovulatie testen…maar weet niet eens in welke week ik moet testen???
    Groetjes Renata

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829066 Quote

Hoi Renata;
    Het kan komen door stress…..Ik kan het weten. Ik ben ook vrij regelmatig ongesteld. En vaak overtijd… Elke keer natuurlijk vol met spanning een test doen en elke keer weer negatief…..Tot vorige week dus. Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik eindelijk zwanger ben na ruim 1,5 jaar proberen……Dus ik wil alleen maar zeggen: hou moed, als de tijd er rijp voor is, dan gebeurt het….
      Ik heb ook gelezen dat als je er erg mee bezig bent, het juist niet lukt. Daarom denk ik juist dat het bij mij deze keer wel gelukt is. Op dat ene moment, dat ik er eens niet mee bezig was, ben ik zwanger geraakt.

Toi, Toi, Toi

groetjes Finduilas

#2829069 Quote

Bedankt findualis ofzoiets sorry heb niet goed gekeken hoe ik het moet schrijven
    maar ik denk inderdaad dat ik het allemaal  even met rust  laat waarschijnlijk ook deze forum…hoewel ik hier graag ben hoor…maar denk dat het voor mij en mijn vriend hihii beter is dat ik het ff met rust laat.

voel me trouwens al een oude op deze forum er komen al zoveel nieuwe bij.
    maar ik ben er voor mijn gevoel ( dacht niet erg mee bezig maar ja het zal toch wel)
    Groetjes Renata

ps dames laat het ff wat rusten ok?? zal af en toe nog kijken of er nog zwangere bij komen en hoe het met de rest is maar zal zelf niet veel meer reageren!
    Wil vooral wondernetje (annet) sterkte en succes wensen zij is samen met nog een paar andere al net zolang of zelfs langer bezig dan mij en op deze forum.
    ook de rest succes!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen