Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16734 Opzoek Naar Een Aparte Niet Veel Voor Komende Jongensmeisjes Naam

• Auteur

Hallo Allemaal.

Ik heb een dochtertje Sam van 18 mnd oud. Ik dacht orgineel te zijn met de naam Sam voor een meisje, omdat dit in mijn omgeving nog niet voor kwam.
    Tot ik op baby zwemmen kwam.
    3 meisjes alles 3 hete ze Sam. Ik baalde er behoorlijk van.
    Nu zijn we inmiddels weer gestopt met de pil (nog niet zwanger).

Omdat ik weet dat een baby naam moeilijk is om uit te zoeken en je nog wel eens kan veranderen of nog weer een leukere vind, ben ik al vast me eigen weer aan het orinteren voor een leuke aprate jongens/meisjes naam.

Dus als jullie een site weten of zelf een leuke naam hebben deel deze dan aub met mij. Misschien dat ik er wat aan heb.
    Het moet wel appart zijn en geen nederlandse naam het lieft een griekse naam

Alle tips en ideeen zijn welkom.

Al vast bedankt allemaal.
    Groeten Annisa

#2829001 Quote

Wij vinden Danae een heel mooie meisjesnaam. Kijk ook eens bij baby.pagina.nl. Daar zullen wellicht ook pagina's met namen staan.

Groetjes, Kat

#2829002 Quote

Stiekumpies denken wij ook al na over namen, hoewel ik nog niet zwanger ben, maar het zo leuk!! We zijn ook op zoek naar iets aparts maar de juiste hebben we nog steeds niet. Scheelt, ik ben nog niet zwanger, alle tijd dus

Ik heb wel een site met griekse namen voor je: http://www.behindthename.com/nmc/gre.html

en nog deze, welke handig is:
    http://www.babypret.net/babynamen/

Nou, suc6 ermee, hopelijk heb je iets aan de links

DiSilva

#2829009 Quote

hoi annisa

op babybrabbel.org kun je in de babynamen database ook de afkomst van de namen aanklikken. hier staat ook een kopje grieks bij.

voor zowel jongens en meisjes een hele rij.

succes.

groetjes esther

#2829253 Quote

Tje om even op die griekse namen terug te komen;

ik heet Nikè (Griekse Godin van de overwinning) van daar het merk Nike

Je spreekt het uit als Niekè

ik ben nog nooit iemand tegengekomen met dezelfde naam.

Liefs Faye

#2829264 Quote

voor een jongentje vind ik Aiden een hele mooie naam….

klinkt ook wel een beetje grieks…hahahaha

(die naam heb ik trouwens van "Sex and the City")

liefs Bri

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829269 Quote

ikzelf ben dol op friese en scandinavische namen; ons dochtertje heet benthe, en voor een jongen hadden wij jorren of Jort in gedachten…
    Maar ik ben ook erg weg van Sterre, al is die naam erg bekend.. En Amber…ook erg bekend.
    Vrienden van ons zijn op vakantie geweest ion Noorwegen en hebben een namenboekje van daar meegenomen, erg leuk om in te snuffelen. Idee voor iemand die op vakantie gaat naar Griekenland of omliggende landen??

grt mij

#2829286 Quote

hoi
    wat dacht je van deze meisjes namen dan Arwin of Malon

groeten saskia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen