Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16735 Voortekenen Van Een Miskraam

• Auteur

Hai hai,

Mijn schoonzusje belde me net op en vertelde me dat ze zwanger is. Nu heeft ze de 1e paar dagen krampen gehad en verloor ze wat bruin bloed. Natuurlijk maakt ze zich zorgen en is ze bang dat ze een miskraam krijgt. De krampen zijn gelukkig sinds woensdag weg…

Wie oh wie heeft dit ook gehad?

Knuf,
    Nephele, 18 weken zwanger

#2828999 Quote

Hoi Nephele,

Ik denk dat je die vraag op het verkeerde forum stelt. Dat kun je ws beter op het zwanger worden na een mk forum vragen. Maar aangezien ik 2 keer een mk gehad heb, kan ik misschien toch antwoorden.

Het hoeft helemaal niks te betekenen. Zeker niet als het oud, donker bloed is. Is het echter helder en heeft ze krampen,    dan moet ze even kontakt opnemen met haar ha of verloskundige. Zij kunnen er niks tegen doen, maar misschien wel advies geven. Als ze al 6,5 a 7 weken zwanger is, kunnen ze kijken met een echoapparaat.
    Ik heb bij mijn eerste mk bloed verloren, en toen was het mis. Bij de zwangerschap van onze zoon was er na het bloedverlies helemaal niks aan de hand. Bij mijn laatste mk heb ik zelfs geen bloed verloren, maar was het toch niet goed.

Sterkte!
    Groetjes, Kat

#2829079 Quote

Hoi

Ik heb 3x een miskraam gehad en bij mij begon het in alle gevallen met donker bloed, dagen achter elkaar (meestal 7 en dan barste het echt los). Maar het hoeft ook niets te betekenen.Krampen had ik dan niet en krampen horen ook bij zwangerschap.

Ik hoop dat alles goed gaat.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen