16736 Voor Elles
-
AuteurBerichten
-
Hoi Elles,
De tandarts en het consultatiebureau gingen goed. Thom ligt op schema. (alsof ik dat niet al wist) Bij de tandarts geen gaatjes of tandsteen. Ik heb zo'n hekel aan het tandsteen verwijderen. Dat is bij mij altijd 1 bloedbad. Wel weer wat mini tubes tandpasta meegenomen. Altijd handig! En Thom kreeg een tandenborstel mee. De tandarts mocht zowaar in zijn mond kijken. Alles was goed!
HMMMM. Stiekum klussen voor een onderzoek. Groot gelijk! Zeker als je ei dan op pad gaat/is! Had ik ook gewoon gedaan. Dat schijnt idd invloed te hebben op de hoeveelheid zwemmertjes. (mijn vriendin had die fout ook begaan toen zij de mmm in gingen. Dus niks om je voor te schamen) Ik hoop dat het daarom iets minder was. Multivitamines zijn nooit verkeerd. Ik ga voor jullie duimen!
Zoals je misschien gelezen hebt kon ik me weer niet bedwingen met testen! Je vroeg of ik meer verschijnselen kreeg. Ja dus. Zoveel dat ik het aandurfde te testen. Ik ben van de week bijna aangerand door een hond die vond dat ik wel erg lekker rook! Gelukkig is zijn baasje blind, dus het viel niet erg op. Maar het zette mij wel erg aan het denken. Ik ben de eerste 2 keren ook bijna door de mand gevallen door de hond van mijn schoonouders. Helaas is de lieverd er nu niet meer…
Maar goed. Mijn verschijnselen? Een vol gevoel onderin de buik (dat herkende ik), af en toe een metaalsmaakje en geurtje, vaag misselijk, moe en sjaggie. Ook word mijn buik onderin al wat dikker. Ik ben de laatste weel 1,5 kilo kwijtgeraakt, dus daar kan het niet aan liggen. En ik heb me toch een trek in eten… Omdat ik zo vroeg getest heb (en de test vervaagde in de loop van de middag), ben ik best bang dat het alsnog niet goed gaat. Maar we zullen zien. Zondag nog een keer een digitale doen als er niks gekomen is. En dan durf ik het wel te geloven. Dus voorlopig ben ik nog een beetje gereserveerd blij. Ronald durft het ook nog niet te geloven. We zien het wel.Verder weinig te melden.
Groetjes, Kat
GEFELICITEERD, ik heb ook nog op je andere ondewerp al gereageerd, maar hier ook nog even, GEFELICITEERD.
Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan.
Denk niet dat ik je ga volgen naar het juni forum, maar ik ga je volgen op afstand.
Gr. Alice
Heb ook even niet veel te vertellen, net een lange drukke dag gehad.
Hoi Elles,
Nog niet de moed opgeven! Je weet maar nooit. Snap best dat mijn berichtje nu een beetje pijnlijk is. Ik gun het jullie ook zo graag! Ik hoop dat jullie ook gauw zwanger zijn, zonder al teveel poespas. En voorlopig blijf ik hier nog hangen hoor! Zeker zolang ik het nog niet 100% zeker weet. En ook daarna zal ik je nog regelmatig opzoeken. Daarvoor is het contact me veel te dierbaar geworden.
Even een ander verhaaltje. Niet echt opbeurend hoor! Mijn vriendin belde vanmiddag op. Een wederzijdse kennis is vorige week bevallen. Van een zo gewenste zoon. Deze hele week heeft het knulletje alweer in het ziekenhuis gelegen. Er klopte iets niet. Hij had geen spierspanning in zijn lijfje. Uit de testen kwam een verschrikkelijke diagnose. Zijn levensverwachting is 1 tot 4 jaar…. Dat was even een klap! Ze hebben een gezonde dochter van 4 en nu een ernstig zieke zoon. En het blijkt nog erfelijk ook. Dat is toch je grootste nachtmerrie!? Ik viel gelijk van mijn wolkje (ondanks de onzekerheid droom ik toch een beetje weg). Mijn vriendin is zelf 26 weken zwanger, dus die kon het nieuws niet echt goed hebben nu. Dus die moest ik ook even opvangen. We hebben wel een uur aan de lijn gehangen.
Ik blijf voor jullie duimen!
Groetjes, KatHoi Kat,
Toch nog even een berichtje van mij, voordat ik lekker mijn bed induik, helemaal niet verslavend hoor dit forum, uhum!!!
Helemaal niet pijnlijk hoor, ik ben echt heel blij voor je, ik ben niet jaloers aangelegd en meen het dus echt oprecht dat het niet pijnlijk is. En wat ons betreft, dat komt heus wel goed, daar maak ik mij nog steeds geen echte grote zorgen over.Jeeh, dat is even schrikken zeg, wat lijkt mij dat erg voor jou vriendin en haar gezin.
Ja, dat zet je gelijk weer even nuchter met beide benen op de grond, weer extra dankbaar voor al het goede en mooie in ieders leven. Je wil daar toch niet aan denken, maar natuurlijk gebeurd het wel. Als je je kindje misschien maar zo kort bij je kan houden hier op aarde, dat moet wel zo moeilijk te zijn om dat te accepteren, dat gun je je ergste vijand toch niet en zeker niet je vriendin.He meid, ik kan mij voorstellen dat je nog heel onzeker bent, maar ik heb er alle vertrouwen in, dat het helemaal goed zit en jij gewoon 9 maanden zwanger zal zijn met een kindje daarna in je armen. Ik ga hier echt heel hard voor jou duimen in ieder geval en ik kan mij voorstellen dat je eigenlijk zo snel mogelijk door de eerste 12 weken wil zijn, voor meer zekerheid en om echt te kunnen geniet, met minder angst dat het fout kan gaan.
Maar je hoeft niet te denken dat je iets niet kan schrijven over jou zwangerschap, omdat het pijnlijk voor mij zou zijn hoor, lekker blijven schrijven, kan ik het op deze manier lekker mee beleven en van genieten.
Gr. Alice
Hoi Alice,
Druk, druk geweest dit weekend. Thom heeft een "grote jongens"bed gekregen. Dat waren we al langer van plan. Het ledikant werd echt te klein. Vandaag visite gehad van mijn eerste oppaskindjes. Ze zijn inmiddels bijna 11 en al 13. Leuk detail is dat hun vader een collega geweest is van Ronald. Al wisten we dit niet toen ik voor het eerst op gesprek kwam, nu bijna 10 jaar geleden. (oh, wat voel ik me nu oud!) We hebben nog regelmatig contact. Erg leuk om ze te zien opgroeien, al is het maar van een afstandje.
Maar ik ben er weer! Vanmorgen wees een tweede (digitale) test uit dat ik echt zwanger ben. Ik kan het nog niet bevatten, ben bang om toch gewoon ongi te worden. Maar goed, dat moet ik van me afzetten. Fijn dat je het niet erg moeilijk had met mijn berichtje. Wij moeten nog 2 heel moeilijke gesprekken aangaan met vrienden die in de mmm zitten, als het dit keer goed blijft gaan. Daar zie ik het meest tegen op. Maar ik vind dat eerlijkheid wint, dus we zullen niet al te lang wachten. Ze kunnen het beter via ons horen, als via een ander.
Dat nare nieuws dat ik in het vorige berichtje schreef is niet mijn vriendin zelf overkomen, maar een wederzijdse kennis van ons. Toch raakt het je erg. Dat gun je niemand!
Vanavond een lekker avondje lekker voor de tv. Morgen komen mijn oppaskids weer. Lekker druk dus!
Fijne avond!
Groetjes, Katquote: Kat reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2005 19:02:47'));
Hoi Alice,
Druk, druk geweest dit weekend. Thom heeft een "grote jongens"bed gekregen. Dat waren we al langer van plan. Het ledikant werd echt te klein. Vandaag visite gehad van mijn eerste oppaskindjes. Ze zijn inmiddels bijna 11 en al 13. Leuk detail is dat hun vader een collega geweest is van Ronald. Al wisten we dit niet toen ik voor het eerst op gesprek kwam, nu bijna 10 jaar geleden. (oh, wat voel ik me nu oud!) We hebben nog regelmatig contact. Erg leuk om ze te zien opgroeien, al is het maar van een afstandje.
Maar ik ben er weer! Vanmorgen wees een tweede (digitale) test uit dat ik echt zwanger ben. Ik kan het nog niet bevatten, ben bang om toch gewoon ongi te worden. Maar goed, dat moet ik van me afzetten. Fijn dat je het niet erg moeilijk had met mijn berichtje. Wij moeten nog 2 heel moeilijke gesprekken aangaan met vrienden die in de mmm zitten, als het dit keer goed blijft gaan. Daar zie ik het meest tegen op. Maar ik vind dat eerlijkheid wint, dus we zullen niet al te lang wachten. Ze kunnen het beter via ons horen, als via een ander.
Dat nare nieuws dat ik in het vorige berichtje schreef is niet mijn vriendin zelf overkomen, maar een wederzijdse kennis van ons. Toch raakt het je erg. Dat gun je niemand!
Vanavond een lekker avondje lekker voor de tv. Morgen komen mijn oppaskids weer. Lekker druk dus!
Fijne avond!
Groetjes, KatHier ook druk, we hebben een bevriend stel bij ons de hele dag, we hadden afgesproken om lekker hier de hele dag lui filpjes te gaan kijken, en tussen door even lekker eten. Aangezien dit stel bestaat uit twee meiden, was het bijna een vrouwendag, op mijn man na, hahaha, maar die redt zich wel hoor tussen de vrouwen.
Hoe voel je je nou en jou man, begint hij het al een beetje te geloven??
Je gaat zeker nu eerder naar de gyn of verloskundige???Met hoeveel kan dat, ook wat ben ik niuewsgierig of alles nu goed zit bij jou!!!!
Je moet mij hier wel op de hoogte houden hoor, al zal ik zeker ook gaan kijken op het juni forum, maar ik denk nog steeds dat ik dat niet legaal zal zijn, ik heb geen echte verschijnselen dus het zal er wel niet inzitten. Morgen is de dag weer, maar ik heb het idee dat de rode duivels gewoon op tijd zullen gaan komen.
Ik heb maar een paar kleine verschijnselen, ondanks dat ik veel drink plas ik vaak maar hele kleine beetjes ( dat heb ik nog nooit gehad, weet ook niet of dat een verschijnsel is) heb constant vanaf vorige week maandag rode handpalmen en een beetje grotere borsten en iets gespannen met wat steekjes erin en zaterdag kreeg ik een kleine migraine aanval wat ik een hele tijd niet heb gehad, kan wel twee jaar geleden zijn.
Ik ben niet moe, niet misselijk, niet humeurig, geen wisselende stemmingen en de tranen komen ook niet snel, geen gevoelige/ pijnlijke tepels, helemaal niet en weet je, dat vind ik heerlijk, ik werd gek van die zogenaamde verschijnselen elke periode waardoor ik weer ging twijfelen. Er mogen pas verschijnselen komen als je zwanger bent, dat is een stuk makkelijker, vindje ook niet.
Dat gesprek met jou vrienden is natuurlijk iets moeilijks, maar ik denk dat ze het absoluut zullen waarderen dat je het hun op deze manier gaat vertellen en ze zullen het jou ook gunnen meid, bij jou is het toch ook allemaal niet over rozen gegaan.
Ik ben heel blij voor jou en wil stiekem op afstand in ieder geval met je meer genieten dus ik hou je in de gaten, hahaha.
Gr. Alice
Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
-
AuteurBerichten
Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen