Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16738 Zwngerschap En Roken

• Auteur

Hallo allemaal.
    Hier nog een keertje deze gezellige meid.
    Ik had nog een vraag voor jullie allemaal.
    Mijn vriend is nogal een stevige roker, en ik ben stoppende.
    (ik rookte eerst 20 sigaretten per dag nu 5, en wil op nul uitkomen!)
    Ik weet dat roken je vruchtbaarheid kan beinvloedden.
    En ik weet niet in hoever, en op als ik nu stop met roken mijn kansen groter worden.
    Wat ik nu graag van jullie wil weten is:
    Wie heeft er tijdens of voor de zwangerschap gerookt, en een rokende partner.
    Willen die mensen mij als je blieft vertellen hoelang  het duurde voordat zij zwanger werden.
    Groetjes  

#2829028 Quote

hoi hoi

Ik kan nu wel een heel verhaal gaan ophangen dat het zo slecht is voor jou en de baby, maar dat weet iedereen, dus ik hoop niet dat hier een dikke discussie over komt.

Maar even een antwoord op je vraag, mijn zus is een zware roker, voor tijdens en na haar zwangerschappen, en ze heeft 4 gezonde kids en was bij elke zo zwanger, de lucky basterd!! Het is natuurlijk altijd beter om het niet te doen, maar ik geloof niet dat je er minder vruchtbaar door word. Haar partner rookt niet, dus ik heb geen ervaring met roken en het spermagehalte.

liefs janine

#2829036 Quote

hoi,

ik rook ook, en mijn man ook.
    ik ben bijna 6 maand pas gelden van het roken afgeweest!!! maar toch weer begonnen, ik weet het DOM! maar ja… ik had toen ik gestopt was meer spanning en dat bevordert een zwangerschap ook niet, gewoon doen net als altijd!! en als je dan zwanger bent, dan stop je gewoon!!   wij zijn nu ronde 8 ingegaan, en ik heb al 2 kids van mijn eerste man, en toen rookte wij ook allebei! en de eerste duurde 9 maand voor ik zwanger was en bij de 2 de 2 maand, je kunt er niets van op aan!!!!

groetjes Tamara

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen