Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16741 Bijkletsen Nog Niet Zwanger

• Auteur

Hallo allemaal, hoe is het hier. Ik ben een tijdje niet geweest maar was eens benieuwd hoe het met de meiden is. TeHa bijvoorbeeld, hoe gaat het? Ik ben nu in ronde zes en heb goede hoop… zal eventjes mijn nod doorgeven aan Kat.

Liefs

#2829092 Quote

He Toulouse! Waar heb je uitgehangen meid?
    Hier alles redelijk. Heb nog steeds van die rare korte cyclussen. M'n NOD was eigenlijk 14 oktober maar ben 2 dagen te vroeg ongesteld geworden. Zit nu dus op 25 dagen.
    En hoe komt het dat jij goede hoop hebt?? Vertel vertel wat is je geheim??
    Heb je zwangerschapsverschijnselen soms?

Liefs,

TeHa

#2829093 Quote

heeeeeee toulouse!!

Welkom terug meis!! Ik wil ook wel weten waarom je zulke goeie hoop hebt!!

liefs janine

#2829107 Quote

Hoi, haha, goede hoop, dat hebben we toch allemaal de week na het klussen en de week voor nod… de mooiste week van allemaal!
    Maar zonder gekheid, ik voel anders dan anders. Sinds eisprong al gevoelige tepels (heb ik anders nooit) en gisterenavond alsmaar draaierig. Dus ik draai (haha) weer helemaal door!
    Dat is ook waarom ik eventjes iets minder op het forum was want ik wilde wel eens rustig met het hele -zwanger worden gedoe- bezig zijn. Voor de emotionele (en rationele) steun heb ik gelukkig een van mijn liefste vriendinnetjes die ook aan de slag is dus er gaan gedurende werktijd (jaja, eigen baas he) hysterische mailtjes heen en weer.
    Maar ik was toch erg benieuwd naar hoe het met de meiden hier was dus kom maar weer eens buurten, misschien blijf ik wel weer lekker hangen.

TeHa, ook nog niet, jammer hoor maar voordeel is wel dat je in ieder geval niet lang in spanning hoeft te zitten. Of heb je net als ik zoiets van, ik wil ook wel eens over tijd zijn… (ik ben nagenoeg altijd exact 28 dagen volgens het boekje)

Ennu, janine… doe die test!!!

Top om te lezen dat kat zwanger is, gefeliciteerd! Al die anderen ook , geweldig!

Liefs

#2829151 Quote

Ha Annet, natuurlijk ken ik je. Hoe is het nu?
    Welke ronde zit je ook al weer?

Liefs

#2829153 Quote

Hoi hoi

Sja officieel zit ik in ronde 10 (bijna een jaar bezig, lange cyclus gehad) Maar deze maand wordt mijn man besneden. Dus we slaan er eentje over en gaan gelijk voor ronde 11. Deze maand gaan we waarschijnlijk ook naar de gyn. Wordt dus steeds spannender…….

Leuk dat je weer terug bent joh!
    Dikke kus Annet

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829167 Quote

ok, dus je telt deze ronde wel? Bijna een jaar, lang hoor. Heb je al met je ha gesproken? Die van mij zei nl dat je met een jaar rekening moet houden en dat ze als je na een jaar voor onderzoek komt beginnen bij de man. Weet jij al wat die gyn gaat doen? Onwijs spannend zeg!

En nu verlies je ook nog het duel om de lijst, haha.

Succes meis en wie weet is een ronde rust wel heel goed voor je…

Liefs

#2829168 Quote

Hoi hoi

Ja, ik heb al met mijn ha gesproken. Ik moest van hem eerst twee maanden tempen en dan terugkomen. Die twee maanden zitten er ondertussen op, dus nu gaan we door naar de gyn. Ik ben heel benieuwd. Dat maandje rust zal inderdaad wel goed komen hoor. Is waarschijnlijk best even lekker, en bovendien moet ik mijn mannetje verzorgen dus heb ik wel betere dingen om me druk over te maken.

Maarre, hoe staat het bij jou? Ben jij al actie aan het ondernemen of wacht je het nog rustig af? Je houdt ons nu toch wel weer op de hoogt he??
    Dikke kus Annet

#2829200 Quote

Wij zitten pas in ronde zes dus ik ga mij (nog) nergens zorgen over maken maar ben nu wel zover dat ik het wel eens tijd vind worden. En eerlijk gezegt denk ik dat het ook wel goed is dat het niet direct raak was want zo groeien mijn vriend en ik er wel heel goed naar toe. Ik heb een hoop over mijzelf geleerd de afgelopen maanden.
    Of bedoelde je actie ivm met naderende nod? Haha, ik probeer heel kalm en rationeel te blijven maar intussen… Na zondag voel ik trouwens niets aparts meer dus ben al weer wat rustiger geworden. Ik denk het niet maar hoop het zo van wel.
    Ik was vandaag, voor iets anders, bij de gyn dus ik vroeg of hij niet stiekum kon zien of… Maar dat kon nog niet, helaas. Hij vond het (6 dgn voor nod) ook nog te vroeg om te testen. Nou ja, ik wacht rustig (ahum) af. natuurlijk laat ik het weten als het zover is en anders lees je een nieuwe nod in de lijst.

Liefs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen