Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16742 Hebben Jullie Dat Ook

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben op 22 september voor het laatst ongesteld geworden, maar nu heb ik sinds vandaag last van buikkrampen…net of je ongesteld moet worden…ik vraag me nu af of het normaal is is dat je zoveel dagen voor je nod buikkrampen kan hebben.
    Wie weet dit?

Groetjes van Siena.

#2829052 Quote

Hoi Siena,

Ook ik ben afgelopen 23 september voor het laatst ongi geworden. Heb al
    een week last van een misselijkachtig gevoel. Weinig eetlust en sinds
    eergisteren wat steken in mijn buik. Heb geen idee wat er is, misschien
    een griepje. Mijn temp is sinds dinsdag rond de 37 graden. Heb jij al
    getemperatuurd? We zullen toch moeten afwachten, want deze
    verschijnselen had ik vorige maand ook voor mijn nod.

Groetjes,

Marje. (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje)

#2829152 Quote

Hoi hoi

Toevallig vertelde mijn moeder mij van de week, dat zij dat ook steeds had toen ze zwanger was. Ze had steeds krampen en dacht dan ook steeds dat ze ongesteld zou worde. Zelf ben ik nog nooit zwanger geweest dus daar heb ik geen ervaring mee, maar hier heb je misschien ook wel wat aan……

Succes hoor!!
    liefs Annet

#2829176 Quote

Nou, dat zou mooi zijn…ik durf het niet te hopen.
    Maar ik moet zeggen dat ik bij mijn vorige zwangerschap last heb gehad van bandenpijn en zo'n  pijn heb ik nu ook.
    Ik weet niet wat ik er van moet denken…ik heb zulke rare zwangerschappen gehad dat ik mijn eigen lichaam niet meer vertrouw.

Liefs,Siena.

#2829197 Quote

Ik had deze maand voor de verandering ook alle verschijnselen die erop leken dat ik zwanger was.Echt,alles rook anders en smaakte anders.misselijk en zweverig en iets donkerder tepels.En daarbij was ik 2 dagen overtijd dus ik was al een beetje heel erg verheugd en blij maar………………vanmorgen totaal onverwacht want anders voel ik het wel aankomen barste het in alle hevigheid los.Niet normaal,maar wel gelijk weer met beide benen op de grond,ik had zo ggehoopt maar het mag weer niet zo zijn.Op naar ronde 12,met veel frustatie!Zo dat moest er even uit,voor degenen die zwanger van harte en geniet ervan. Groet gea.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen