Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16744 Nog Steeds Niet Getest Hoe Hou Ik Het Vol

• Auteur

hoi meiden!!

Van daag ben ik 4 of 5 dagen overtijd, en heb nog steeds niet getest!! Erg he? Dat komt omdat ik nog geen zwangerschaps kenmerken heb. Niet misselijk, geen verandering in de borsten, niet vaak plassen, niet moe, gewoon niks!! En die kwaaltjes worden toch veroorzaakt door het zwangerschaps hormoon? Zeg het als ik het fout heb. Dus ik ben bang dat er nog niet genoeg hormonen in mn urine heb zitten en dat het dus voor niks zal zijn als ik zou testen.

Ik wacht nog maar weer een paar dagen. Vind het toch wel een beetje knap van mezelf, maar ik denk echt dat ik gewoon ongi ga worden, al weet ik niet waneer. Ik ben er gewoon van overtuigd dat ik niet zwanger ben.

liefs janine

#2829047 Quote

Hoi hoi

Jeetje wat een geduld heb jij zeg!
    Maar je hoeft niet per se ergens last van te hebben hoor! Het kan heel goed dat je zwanger bent. Of heb je een erg onregelmatige cyclus? Dan zou je ongi nog kunnen komen maar ik denk het niet hoor!
    Suc6 ermee!

#2829048 Quote

Hoi janu,

ik ben altijd erg regelmatig, dus ik ben echt overtijd. Maar ik heb er gewoon geen goed gevoel over. Ik durf gewoon nog niet te geloven dat het wel eens raak kan zijn. Als ik de verhalen hier lees, hebben de anderen waarbij het wel raak is, voor een NOD al kwaaltjes, en ik nog helemaal niets

Ik wil ook misselijk zijn!!!!

#2829053 Quote

testen! testen!

TESTEN!!!

Bij mijn eerste had ik ook helemaal geen kwaaltjes echt helemaaaaaal niks!!!
    Maar mooi wel een positieve test

succes!!!

liefs Bri

#2829054 Quote

Hoi Janine,

Wat spannend! Ik zou niet zo lang kunnen wachten. Veel succes!

Groetjes Marje.

P.s. Ik zal voor je

#2829067 Quote

He bri, ook geen verandering in je borsten dan?

Bedankt voor alle duimpjes en successen van jullie!! KKUUUUUUUUSSSSSSS

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829068 Quote

Hoi
    Je hoeft inderdaad niets te merken, maar als je terugkijkt, dan heb je misschien wel wat gemerkt…Ik weet sinds vorige week dat ik EINDELIJK zwanger ben na 1,5 jaar.
    Ik was ook 4 of 5 dagen overtijd en had wel last van mijn buik, alsof je ongesteld moest worden…..Nu weet ik dat het toch iets anders was…bandenpijn.

Maar het is ook goed mogelijk dat je helemaal niets merkt.

Groetjes Finduilas

#2829070 Quote

ooh jullie maken het allemaal wel HEEEEL spannend voor me!!!!

#2829087 Quote

Hoi Janine,
    Ik ben in ronde 3 zwanger geraakt van m'n dochter. Die maanden daarvoor heb ik echt alle zwangerschapskwaaltjes gehad die je je maar kunt voorstellen en de maand dat ik echt zwanger was had ik nergens last van.
    Pas toen ik wist dat ik zwanger was kreeg ik af en toe van die steekjes in m'n buik en de misselijkheid is pas in week 6 gekomen.
    Last van m'n bosten heb ik helemaal nooit gehad. Alleen m'n tepels waren wat gevoelig.
    Ga nou asjeblieft testen, want die stress is echt niet goed voor je.

Succes!!

TeHa

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen