Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16745 Wie Nod Rond 20 Oktober

• Auteur

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Al last van bepaalde kwaaltjes? Ik heb
    last   van weinig eetlust en een misselijkachtig gevoel, maar die
    had ik vorige maand ook dus het zal niet raak zijn denk!!!???
    Wat duurt dat wachten altijd lang he? IS gewoon niet leuk meer. Ik moet
    toch maar minder eraan denken. Tenminste proberen. O ja, Wat is een
    normale temp? Ik ben sinds een week rond de 36,9 a 37,0. Maar echt geen
    idee wat mijn gewone temp is. Is dit hoog of normaal?

Hopelijk kunnen jullie helpen?

Liefs Marje.

#2829055 Quote

Hai Marje,
    Mijn NOD  is ongeveer 21 oktober. Kan ook nog 22 of 23 okt zijn hoor.
    Ik heb een ovulatietest gedaan en op dag 21 had ik een pos test.
    Dus het is even afwachten.
    Wij zijn al een tijdje bezig om zwanger te raken en inderdaad, soms ben je misselijk of heel erg moe.Je lichaam kan je erg in de maling nemen.
    Ik heb nu nergens last van. En meestal heb je ook de eerste drie weken nog nergens last van hoor. Dat komt allemaal later pas.
    Het beste bewijs is dat je niet ongesteld word.
    Maarrre…..vertel ff wat meer over jezelf voordat we voor elkaar gaan duimen.hihi
    Gr van Marie

#2829056 Quote

Hoi Marie of Marieke,

Ik ben Marje, 33 jaar en mijn vriend en ik gaan voor ons 2e kindje. We
    hebben al een zoontje van 3. Ik zit nu in ronde 2 en was voor het
    laatst ongi op 23 september. Als ik een cyclus aanhou van 28 dagen dan
    zal ik a.s. vrijdag ongi moeten worden. Het is alweer spannend.
    Bij de eerste duurde het 9 maanden voordat ik zwanger raakte.
    Eigenlijk wil ik zo graag direct zwanger worden en niet over 9 maanden,
    maar dat bepaald de natuur. Dit is echt iets wat je zelf niet in de
    hand hebt.

Hopelijk hebben we deze maand geluk. Succes.

Groetjes Marje.

#2829057 Quote

Hoi.
    Mijn nod is zo ongeveer 22 oktober. Ook ik heb een ovulatietest gedaan.En op de 15e dag positief. Natuurlijk aan de slag gegaan. Helaas alleen dat dag 16 mijn zoontje erg ziek was en bij ons in bed sliep…dus niet kunnen klussen.
    Mijn zoontje is bijna 2. Met hem was het in 1 keer raak. De eerste zwangerschap (werd een miskraam) was in 2 keer raak. Nu zijn we alweer in ronde 6 bezig. Hadden we niet echt verwacht, dat het zo lang zou duren..
    Ik moet zeggen datik het deze maand aardig los kan laten. Vorige maanden was ik er erg mee bezig. Nu heb ik het druk op  mijn werk  en met de aankomende verjaardag van mijn zoontje. Maar ik durf te wedden dat ik rond mijn nod er weer erg veel mee bezig ben.  
    Veel sterkte met wachten en laat weten wat de nod gebracht heeft!

XXX

#2829063 Quote

Hallo

Wij hebben een zoon van 5 jaar en 3 maanden oud.
    Nu zijn we bijna 5 jaar bezig om voor de 2de keer zwanger te raken.
    De hele medische malle molen hebben we bijna gehad, en hebben net onze 2de IUI achter de rug.
    Wel met een niet gesprongen vochtblaasje met eitje erin van maar liefs 32 mm!!!!
    De gyn. zei tegen ons dat we er rekening mee moesten houden dat deze 2de IUI ook niet gelukt is.
    Maar ik ben toch geinsemineerd, dus mijn niet ongi dag is op 24 oktober 2005.
    Ik moet in ieder geval op cyclusdag 3 al terugkomen voor een echo (uitgangsecho) in plaats van gewoon op dag 10 (mits ik ongi ben geworden.
    Ben ik dat niet, dan doe ik zelf gewoon op 25 oktober een zwangerschapstest thuis met ochtendurine, en mocht die ondanks alle negatieve berichten hierover van de gyn., toch positief zijn, dan bel ik de afdeling gelijk.
    Anders maar naar de volgende maand (IUI nr3), blehhhhhhhhhhhh!

In ieder geval is mijn NOD op 24 oktober.

Groetjes Myra36

#2829073 Quote

Wij zijn nu ruim anderhalf jaar bezig om zwanger te raken.
    Ik heb een onregelmatige cyclus. Afgelopen zomer werden we door verwezen naar de gyn.
    Ze hebben bloedgeprikt om te kijken of ik vroeger geen chlamydia heb gehad en met een inwendige echo hebben ze gekeken of er alles er goed uit zag. Het zaad van mijn man is ook onderzocht en alles is prima in orde.
    De laatste paar keren had ik een cylcus van 52 maar ook van 28. Heel moeilijk te checeken wanneer je vruchtbara bent.
    Toevallig had ik afgelopen maandag op dag 21 een pos ovulatietest. We hebben flink geklust. A.s vrijdag is ong mijn NOD. Mocht ik ongsteld worden dan begin ik met het middel clomid. Daarna moet ik terug voor een inwendige echo en dan gaan ze kijken wat het van binnen doet.
    Ook ben ik vrijdag wezen bloedprikken en dan kunnen ze zien of ik wel en goeie eisprong heb.
    We zijn bezig voor ons eerste kindje. Hopelijk is het toch nog raak deze maand en hoef ik niet aan de medicijnen te beginnen.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829123 Quote

Jeetje meiden, wat loop ik dan te piepen met mijn 9 maanden. Als ik jullie zo hoor!
    Veel sterkte en succes hoor en hopelijk hebben we geluk deze maand.

Kus Marje.

#2829133 Quote

heeey

het begint hier ook al spannend worden!!!

Ik duim voor jullie!!!!!

liefs janine

#2829147 Quote

Hoi,

Ik heb mijn NOD op maandag de 24e. We zijn bezig voor de tweede en zitten in ronde 7.

Hebben jullie ook zo'n last van de spanning, ben zo ongeduldig deze keer, heb ik eigenlijk nog niet echt gehad.

Wachten wachten wachten, succes allemaal

Tebbe

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen