haai,
wat verschrikkelijk om zoiets mee te maken….echt vreselijk je leeft zo naar iets toe, voelt je baby schoppen en verwacht dit natuurlijk absoluut niet…wat zullen jullie een verdriet hebben….
mijn moeder heeft hetzelfde meegemaakt vroeger, ze was 9 maanden zwanger en op de dag dat ze uitgerekend was voelde ze haar kindje aldoor niet en bleek het meisje ook overleden te zijn, misschien kan ik je wel wat positieve energie geven door je te vertellen dat ze 3 maanden later alweer zwanger was en na 9 maanden een gezonde baby op de wereld heeft gezet, precies een jaar later, de dag erna was het een jaar geleden dat ze bevallen is van de overleden baby…
ze heeft toen wel een keizersnee gehad omdat ze het vreselijk benauwd kreeg zo aan het eind en bang werd…
ook heeft mijn moeder voor die tijd een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad (voor het overleden babietje)die gelukkig is geiindigd in een miskraam dus ze kon haar eileiders houden.
uiteindelijk heeft mijn moeder 3 kinderen op de wereld gezet, dus zo zie je:geef de hoop niet op!!!!!
veel sterkte en denk goed om jezelf, wat mijn ouders toen hebben gedaan is een tijdje een baby in huis genomen, was toen zo'n project dat baby's en kinderen uit het buitenland een paar weken in nederland kwamen voor een soort vakantie, mijn moeder vertelde dat ze zo de behoefte had om te zorgen dat ze dit erg fijn vond…
liefs leetje