Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16749 Zou Het Door Mijn Bevalling Komen

• Auteur

hoi dames.ik ben 15 september ong en nu ben ik het nog steeds niet .heb gisteren een test gedaan en het was negatief ,zou het niet kunnen dat het door mijn bevalling is gekomen.ik ben op 19 aug bevallen.weten jullie er iets meer over.groetjes janny

#2829077 Quote

Zou kunnen, ik was op 29 juli 2004  bevallen en in het eerste jaar ben ik 4x ongesteld geweest.
    Als je bv geeft kan het helemal uitblijven, zo gelukkig was ik niet (8 mnd bv gegeven bij 4 mnd ongesteld). Maar je kan wel gewoon zwanger worden natuurlijk na je zwangerschap ook als je bv geeft, dus als je niet gelijk nog een kleine wil dan toch maar voor behoeden

#2829081 Quote

hoi elisa het zit zo ik geef geen borstvoeding .ik heb mijn kleinte meisje 38 weken lang mogen dragen maar helaas is ze er niet meer.ze is gestorven aan een knoop in de navelstreng.maar ik wil doolgraag weer zwanger worden.mischien vindt je het wel raar.maar zelf denk ikhelemaal dat ik geen kinderen meer kan krijgen.stom he ik hoop snel weer zwanger te mogen raken heel veel kusjes janny .maar ben wel 27 dagen naar de bevalling goed ongesteld geworden..kusjes janny

#2829083 Quote

hoi hoi,

Ik denk dat het best door je zwangerschap kan komen.
    Je lichaam moet toch herstellen.
    Aangezien je dus geen borstvoeding geeft ligt het daar niet aan. (heb je nog melk trouwens??)
    jammer dat de test negatief was.
    op welke dag zit je nu??
    na een miskraam heb ik gehoord kan het ook 6 weken duren voordat je ongi wordt.
    Ik werd ook gewoon na 6 weken ongesteld na de bevalling. (gaf wel bv)
    Hoe gaat het verder met je??

liefs Bri

#2829085 Quote

hoi bri ik heb geen melk meer.en ik ben 4 dagen overtijd.ik mis haar heel erg ik kan niet uitleggen hoe ik me voel zonder die kleine.me zus zei altijd voor ik zwanger was van die kleine   waar begin je aan ik zou echt geen zin meer hebben in een baby  het is me gewoon niet gegunt.en weet je wat erg is nu is zij zwanger volgens mij is ze jaloers .maar hoop snel weer zwanger te zijn.kusjes timous

#2829162 Quote

Hoi Timous

Wat erg heftig zeg. Zo'n compleet mensje te verliezen.
    Wat een gemis en verdriet. Sorry dat ik over bv begon.
    Nog steeds denk ik dat het door de bevalling kan komen want je lijf heeft toch die 38 weken hormonen geproduceerd en dat is niet zo uit je systeem. Je baarmoeder moet weer in zijn oude doen terug komen etc.

Ben je al op zwangerworden na een miskraam geweest?
    Verder heb ik zelf altijd veel gehad aan http://www.obgyn.nl (forum) gehad, misschien kan je daar wat vinden.

Ik kan me voorstellen dat je even niet meer in je lichaam geloofd, maar ik denk dat dat niet nodig is.

Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger wordt, ik duim voor je.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829191 Quote

haai,

wat verschrikkelijk om zoiets mee te maken….echt vreselijk je leeft zo naar iets toe, voelt je baby schoppen en verwacht dit natuurlijk absoluut niet…wat zullen jullie een verdriet hebben….

mijn moeder heeft hetzelfde meegemaakt vroeger, ze was 9 maanden zwanger en op de dag dat ze uitgerekend was voelde ze haar kindje aldoor niet en bleek het meisje ook overleden te zijn, misschien kan ik je wel wat positieve energie geven door je te vertellen dat ze 3 maanden later alweer zwanger was en na 9 maanden een gezonde baby op de wereld heeft gezet, precies een jaar later, de dag erna was het een jaar geleden dat ze bevallen is van de overleden baby…
    ze heeft toen wel een keizersnee gehad omdat ze het vreselijk benauwd kreeg zo aan het eind en bang werd…
    ook heeft mijn moeder voor die tijd een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad (voor het overleden babietje)die gelukkig is geiindigd in een miskraam dus ze kon haar eileiders houden.
    uiteindelijk heeft mijn moeder 3 kinderen op de wereld gezet, dus zo zie je:geef de hoop niet op!!!!!

veel sterkte en denk goed om jezelf, wat mijn ouders toen hebben gedaan is een tijdje een baby in huis genomen, was toen zo'n project dat baby's en kinderen uit het buitenland een paar weken in nederland kwamen voor een soort vakantie, mijn moeder vertelde dat ze zo de behoefte had om te zorgen dat ze dit erg fijn vond…

liefs leetje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen