Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16751 Rene 26 En Muisje

• Auteur

Ben erg benieuwd hoe het met jullie staat, zijn de rode duivels al gekomen??
    Of heb ik weer niet voldoende op het forum gelezen.
    Groetjes Elisa

#2829082 Quote

Oei zie net bij Re dat Rene ongesteld is geworden BALEN!
    FF lekker uithuilen en op naar de volgende ronde.
    Ik duim voor je…

#2829098 Quote

Hoi elisa

nou hier nog geen rode duivels maar ook geen positieve test.
    Nou is mijn cyslus ook nog een beetje in de war waarschijnlijk ivm n miskraam in juli maar het is nu al 9 dagen te laat.
    Ik heb al 2x getaset op de 7 de en vandaag maar bijde negatief.
    Als er volgende week nog geen duivels zijn doe ik er nog eentje.

Wel heel irritant hoor dat wachten!

En hoe is t bij jou?

liefs muisje

#2829104 Quote

Hoi Eilsa,
    Ik ben inderdaad ongesteld geworden   na 7 dagen overtijd. Ik hoop niet dat dit nu iedere maand gaat gebeuren wat ik had zo'n mooie cyclus van 26 dagen. Ik baalde er wel van hoor. Maar ja we gaan er straks gewoon weer flink tegen aan, ik denk om de dag klussen dan moet het gaan lukken
    Muisje sterkte met wachten op een positieve test….wat duurt dat lang he.
    Liefs Rene

#2829155 Quote

Ik doe deze maand niet mee. We klussen gewoon omdat het fijn is en anders niet.
    Ik weet niet wanneer we moeten klussen en wanneer mijn NOD is. Voelt goed.
    Ik realiseer me dat het met zijn 3-en ook hartstikke fijn is en als het zo blijft dat hetook goed is.

Dus (voor deze maand) heb ik even rust gevonden.

#2829164 Quote

Hoi Elisa
    Knap van je dat je er zo over denkt. Wij zijn net begonnen dus hartstikke fanatiek, we willen graag een kindje. In het begin had ik zoiets van we zien wel, maar nu worden we steeds serieuzer.
    Ik hoop voor jou dat het toch nog lukt, hoeveelste ronde is dit. En ik begrijp uit je stukje dat jullie een kindje hebben, hoe oud is hij / zij ??
    Succes. Liefs Rene

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829214 Quote

Puur zelfbehoud.

Bij onze kleine man hebben we er 1,5 jaar en 3 miskramen over gedaan voordat hij was gemaakt, dus ik probeer los te laten. Ik was eigenlijk al ingesteld op een leven met 2. Maar goed die instelling is best moeilijk en tijdens mijn zwangerschap heb ik er erg aan moeten wennen dat we een kleine zouden krijgen (een maand of 9   )

Onze kleine man is nu 15 maanden en we zijn nu 8 ronden bezig geloof ik. Omdat het zolang heeft geduurd voor hij er was dacht ik laten we vroeg beginnen. Maar 8 ronden is niet helemaal eerlijk, 1 ronde kon niet omdat ik geopereerd was aan slechte cellen bij mijn baarmoedermond en 1 ronde ging het klussen niet omdat ik mezelf geraakt had in een slagadertje in mijn hand (auw mijn ego).

En hoewel we een klein fijn mannetje hebben merk ik dat ik toch weer er erg mee bezig ben… zucht… loslaten is moeilijk…

En welke ronde zitten jullie?

#2829297 Quote

Hoi Elisa,
    Jeetje 3 miskramen dat is niet niks zeg, lijkt me heftig. Dan zakt de moed je in je schoenen (denk ik) was er een aantoonbare rede voor??? of pure pech.
    Ik ga nu op voor ronde 4 maar moet ook eerlijk zeggen dat we de eerste 2 rondes niet naar eisprong en vruchtbare dagen hebben gekeken.
    Ik hoop voor jou dat het toch snel raak is.
    Liefs Rene

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen