Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16760 Wie Wil De Lijst Overnemen

• Auteur

Hallo Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reakties op mijn zwanger-berichtje!

Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik zwanger! De tweede test vandaag (een digitale) gaf al vlot ZWANGER aan. Dus het is echt zo! Hoewel ik hier echt nog een beetje blijf hangen, wil ik toch graag de lijsten (NOD en Zwangeren) overdragen aan iemand anders. Ik heb net een nieuwe erop gezet, dus hij is up to date.
    Wie O wie??? Bedenk wel dat het best veel werk is! Je moet regelmatig online zijn, en regelmatig terug zoeken of je niemand vergeten bent. (wat mij nog wel eens gebeurde) Misschien is het handig als 2 dames hem doen. Dan kun je het werk verdelen. Maar hoe dan ook, ik wil er graag mee stoppen.
    Als er vragen zijn over de lijst of hoe het werkt, dan hoor ik het wel!

Groetjes, Kat

#2829114 Quote

Hoi Bri,

Ja, ik had laatst dat liedje geplaatst. Maar ik had de link via iemand op het zwanger zijn forum.

Groetjes, Kat

#2829118 Quote

hoi hoi,

ja ik wist dat jij hem had geplaatst maar hoe had je dat gedaan??
    stapsgewijs…
    je klikt dus op hyperlink invoegen of niet?? en dan?/

liefs Bri

#2829120 Quote

Hoi Bri,

Via de hyperlink, het adres invullen achter http en dan bij linktekst aangeven hoe je het noemt. Daarna ok indrukken en dan zou het vlgs mijn man moeten werken. Hij heeft het er namelijk voor mij opgezet. Ben niet zo handig met dat soort dingen.

Groetjes, Kat

#2829125 Quote

ow hahaha oke….handig zo'n man…

tis je verder wel aardig goed gelukt om die nodlijst steeds zo mooi te krijgen

liefs Bri

#2829127 Quote

Hoi Bri,

Dat heb ik zelf uitgevogelt! Voor de andere kleurtjes ga je gewoon naar de A met de rode streep (in het reaktievak) Klik op de gewenste kleur, en voila je schrijft in een andere kleur. Verder deed ik het altijd zo dat ik de laatste lijst kopieerde (rechter knop op de muis) Eerst veld aanklikken,dusde laatste nod-lijst,  (datum eruit houden, anders vreet het forum hem niet, en is al je werk voor niets geweest) dan met de rechtermuisknop kopieren. Nieuwe diskussie aanklikken en met rechtermuisknop plakken. Dan kun je in de lijst de veranderingen aanbrengen, kop erboven en plaatsen. Best makkelijk! De meeste tijd gaat zitten in het verzamelen van alle nieuwe NOD's. Die schrijf ik op een lijstje voordat ik aan het hele karwei begin. Ik streep af wat ik al verwerkt heb, en hoop dat het altijd goed gegaan is.

Groetjes, Kat

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829131 Quote

goh, ik had bri best willen helpen met de lijst, maar overdag werk ik en savonds heb ik het ook vaak druk. Ik kom elke avond wel even hier lezen, en met wat tijd, post ik wat, maar zo'n lijst bijhouden is me denk ik net iets teveel.

In ieder geval heel veel plezier op het juni-forum kat, en jij succes met de lijsten bri. GOOD JOB!!!!

liefs janine

#2829136 Quote

hoi  ,

nou dat moet mij wel lukken!!

kleurtjes en plaatjes weet ik wel hoe dat moet!
    hoe vaak plaatste jij de nodlijst en zwangeren lijst??
    en als je een nieuwe maakt doe je dan neem ik aan alleen de datums die nog moeten komen he?? of niet??
    die je vandaag hebt geplaatst is helemaal up to date he dus kan ik die kopiëren.
    Nou ik ga het gewoon proberen!!

en als ik er niet uitkom weet ik je op het juni-forum te vinden

liefs Bri

#2829138 Quote

Hoi Bri,

Ik zette alleen de nieuwe data erop, en haalde de oude eraf. Ik hield een marge van 14 dagen. Vandaar dat er nog mensen op staan die begin oktober ongi hadden moeten worden. Een aantal zijn over tijd, dus dat is even afwachten. De lijst is up to date. Zag net alleen dat ik Toulouse vergeten ben.  (hormonen?)
    Voor de rest denk ik dat je het prima zult redden. Ik plaatste hem in principe 2 keer per week. Als er veel wisselingen (of vergissingen van mij) waren iets vaker.

Voorlopig lees ik hier nog gewoon mee hoor! Ik moet nog hormonen doorgeven aan jullie!

Succes!
    Groetjes, Kat

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen