Ik had dit berichtje onder m'n berichtje over innestelingsbloeding met pijn gezet. Maar misschien leest niet iedereen alle antwoorden. En ik wil het wel van de daken schreeuwen!!!!!!!!!!!!! Nou, het kan dus!! Ik ben zwanger!!!!! Veeeel te vroeg getest. Maar ik had zoveel klachten en dan afgelopen maandag die bloeding. Tegelijkertijd dacht ik: ik ga een test verpesten. Maar ik voelde me zo zwanger!!!! En ja hoor, een tcoh zelfs best duidelijke streep. Ergens snap ik er niets van. Na zo'n korte tijd al een positief resultaat……. Misschien maakt m'n lijf gewoon snel veel hormonen aan. Ook spannend en stom dat ik zo vroeg heb getest. Want het moet allemaal wel goed gaan. Maar goed, de innesteling heb ik gehad!!
Gefeliciteerd! Lekker van de daken schreeuwen hoor! Wanneer ben je uitgerekend? Ik weet sinds 2 dagen ook dat ik zwanger ben. Ben uitgerekend op 25 juni. Van ons tweede kindje.
Dankjulliewel….. Ik zat inderdaad te denken dat ik misschien al langer zwanger ben. Ik was namelijk nog een beetje onregelmatig omdat ik m'n eerste nog voed. Waar ik nu ook beter mee kan stoppen Ik had de vorige keer eigenlijk rond 25 september ongi moeten zijn. Maar ik heb het dus al eens eerder gewoon overgeslagen. En ik had wel alle klachten alleen geen bloed. Nu kan ik natuurlijk toen al zwanger zijn geweest. Maar we hebben het toen echt 1 keer zonder condoom gedaan omdat we van plan waren na m'n volgende ongi het weer te gaan proberen. En ik moet eerlijk zeggen dat we daarna ook twee keer maar ofzo hebben geklust. Jeetje……. het is wel snel raak…….. Maar ik had dus 11 oktober een lichte bloeding. Dat zou dan voor een innesteling laat zijn. Maar ja, nu al zo zwanger is ook wel raar Als ik uit ga van 25 september m'n laatste ongi, ben ik 2 juli uitgerekend. En Kat, jij ook gefeliciteerd!!!! Wauw, het blijft iets wonderbaarlijks.
Gefeliciteerd! En wat betreft die innesteling. Deze had ik bij de
eerste pas na 6 weken. (Dan schrik je wel even, omdat je dan al weet
dat je zwanger bent) Dus het kan best dat je al langer zwanger bent.