Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Weer zwanger

• Auteur

Hoi, ik ben weer zwanger! Waarschijnlijk voor december dit jaar. Spannend! Wie van jullie is ook zwanger? Of heeft misschien al (bijna) een 2de kindje?

#4431881 Quote

Hoi! Ik ben nu 7 weken zwanger, ong. 19 november uitgerekend. Wat grappig!! Onze dochter is van 13 januari!

#4432160 Quote

Gefeliciteerd! Onze dochter van 21jan. Leuk hoor!

#4432197 Quote

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd ;-)) anders hadden we weer in dezelfde mama club gezeten!!

#4432201 Quote

Het zou nog kunnen dat ik bij de november mamas hoor, want ik weet nog niet precies hoeveel weken ik zwanger ben. Ik denk 3dec of 28 nov. Dus wie weet???
    Ik zie je dan misschien op t nov forum?

#4432317 Quote

Jep daar ben ik! Nog niet echt actief doordat ik mijn echo afwacht op 24 april. Dan zie ik je misschien daar!

#4432653 Quote

Gefeliciteerd!
    De wens is er bij mij al wel, maar mijn man wil nog even wachten. Nog geen zwangerschap voor mij dus!

C1-1-11
    Lid
    #4434166 Quote

Nog niet zwanger maar binnenkort terugplaatsing van IVF-embryo uit dezelfde “lichting” als waar onze dochter op 1-1-11 uit is geboren… Spannend!

#4439649 Quote

Ja hier ook weer zwanger! Mijn dochter is van 17 jan en ben nu 28 weken zwanger en uitgerekent op 13 juli…!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct