Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16765 Overgenomen Nod Lijst

• Auteur

Voor alle dames die hier rondhangen!!

Bri en ik gaan de list overnemen (Als julie dat goedvinden, zo niet ff laten weten hoor)

En dus bij deze je nod aub doorgeven aan Bri of Alma. Het  beste is het om hem onder de nodlijst te plaatsen of een nieuw kopje te maken met onze namen.

dan zullen wij ons best doen voor de nodlijst en de zwangen lijst.

Nou maar hopen dat de nod lijst errug kort gaat worden(scheelt werk) en de zwangeren lijst daarentegen extra groot!!!!

Vanmiddag ga ik een nieuwe lijst plaatsen en dan gaan we eens kijken wat we ervan kunnen brouwen!!

Liefs Alma en natuurlijk Bri

#2829174 Quote

Geweldig dat jullie het overnemen van Kat hoor dames!
    Hartstikke bedankt alvast!

#2829175 Quote

Super dat jullie het willen doen, het lijkt me een behoorlijke klus.
    Succes meiden !!
    Liefs Rene

#2829179 Quote

stikke leuk dat jullie het overnemen. Het zal vast wel een bere klus zijn. Kan gelijk bij deze mijn nieuwe nod doorgeven . De duivels kwamen bij mij te vroeg deze maand. Denk dat mijn nieuwe nod zal zijn op 12 november. Duzzz Guppie 25 6e ronde 1e kindje.
    Alvast bedankt !!!!

En voor alle meiden…… Hopen dat we volgende maand niet op de NOD lijst komen te staan !!!!!!!!

kussie van guppie

#2829195 Quote

hoi alma en bri!!!

vind het echt super van jullie dat jullie die lijst bij willen werken !!!
    in ieder geval al harstikke bedankt!!!

liefs lonneke

#2829196 Quote

leuk dat jullie het overnemen,als de lijst zou verdwijnen is dat zonde.
    Hierbij gelijk maar mijn nieuwe nod.Die is 11 nov. ronde 12 1ste kindje en ik ben 32 jaar.succes met het overnemen,groetjes gea

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2829199 Quote

sorry,sorry had net getypt dat mijn vlg.ronde nr.12 is mar dit moet ronde 11 zijn.mijn fout,nogmaals sorry.groetjes gea   

#2829213 Quote

Beste dames.
    Fijn dat jullie dit op je willen nemen.
    Mijn nod is op dinsdag18 oktober.
    Dus DUIMEN maar.

#2829219 Quote

Nog vergeten te vermelden.
    Ben in de 3 ronde. Mijn eerste keer zwanger worden.
    En mijn mannetje GWT

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen