Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16774 Wie Kan Mij Helpen

• Auteur

Ik vraag me af als je je ei hebt heb je afscheiding waar je draden van kan trekken en daarna krijg je gewoon helder slijm toch?
    Kan je dan zien als je veel meer afscheiding hebt als normaal dat je dan zwanger bent of is dat altijd zo?Ik weet wel dat je na je ei meer afscheiding hebt voor de innesteling ofzo toch?
    Ik ben ff de draad kwijt wie helpt mij?

LIefs Bibbi

Ps ik heb al bij babbybrabbel zitten lezen maar daar vond ik het niet zo duidelijk.

#2829202 Quote

Hoi Bibi,

Misschien heb je hiet wat aan uit het boek Zwanger worden:

De eerste week van je cyclus is het baarmoederslijm dik, zuur, troebel en taai. (gatver)
    Naarmate de eisprong dichterbij komt wordt het slijm vloeibaarder, elastischer, minder zuur en helderder. Vlak voor de ovulatie ziet het eruit als rauw eiwit. Zoals een eiwit na het breken van een ei aan draden aan de schaal blijft hangen, kun je vlak voor de eisprong van baarmoedehalsslijm draden trekken. Bij sommige vrouwen is het overvloedig en waterig. Het loopt een paar dagen lang met scheutjes uit de vagina.
    Als ze er bewust op letten, zullen de meeste vrouwen merken dat een of meer dagen voor de eisprong hun schaamlippen vochtiger zijn. Er blijft dan wat glibberig slijm aam het wc-papiertje zitten. De afscheiding waar het om gaat is schoon, helder en vrijwel reukloos.
    Zodra de eiprong achter de rug is verdwijnt dit slijm weer snel.

Hoop dat dit wat duidelijker is en niet te "langdradig'

groetjes Jasmijn

#2829229 Quote

Ha Jasmijn,

Hardstikke duidelijk en helemaal niet langdradig!
    Bedankt!!!!

Liefs Bibbi

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen