Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

16789 Au Au Mijn Buik Is Dit Een Struisvogeleideze Maand

• Auteur

au au zeg, volgens mijn ov test (die heb ik alleen op dag 18 gedaan deze maand) had ik dan ook gisteren mijn ovulatie. Die dag ervoor hadden we toevallig al geklust en gisteren weer even gebruik van gemaakt, maar nu heb ik een buik pijn!! Ik heb het wel vaker tijdens mijn eisprong, maar het blijft maar zeuren nu, echt in mijn onderbuik. Herkent iemand dit??? Het kan natuurlijk ook gewoon last van mijn darmen zijn he..  Niet alles heoft natuurlijk te maken te hebben met mijn cyclus en/of mogelijke zwangerschappen, maar ja……wrs is het wel herkenbaar dat je dat nu wel denkt nu je ermee bezig bent…
    Misschien zijn er meer meiden die echt nog 2 dagen last hebben van hun eisprong….ik hoor het wel..
    Ik ga zometeen mijn dokter bellen en even praten over mijn cyclus en hoe verder (zie andere onderwerp "wonderpil".. ik laat het jullie weten!

liefs mij

#2829295 Quote

Hoi Bikkel,
    Ik heb zelf ook wel eens een paar dagen behoorlijk buikpijn gehad tijdens mijn eisprong. Voelde het constant. Het kan bij jou denk ik geen innesteling zijn want daar is het nog te vroeg voor. Maar ja je weet het nooit, er gebeuren zoveel rare dingen in je lichaam.
    Liefs Rene

#2829337 Quote

hoi hoi bikkel

Ik had ook altijd een erg duidelijke gevoelige eisprong, soms wel 3 dagen. En deze ronde had ik hem zelfs 5 dagen!! Gevolgd door een bloeding, daarna gevolgd door een zwangerschap!!

Ik hoop dat jij hetzelfde mee mag maken!!

liefs janine

#2829338 Quote

Hoi Bikkel,

Ik weet precies hoe jij je voelt.
    Aan de hand van mijn tempen en ovulatietest had ik zaterdag mijn eisprong.
    Deze zette zich om in een zeurende stekende ei rechtsonder bij mijn lies.
    Nu vandaag heb ik met lopen etc nog steeds een vervelend gevoel in mijn buik, een zwaar gevoel zou je het kunnen noemen.
    Dan ben je 3 dagen verder….???

Zal mij benieuwen hoe lang het duurt eer dit weg is. Maar de steken rechts onder zijn er nog steeds (is mijn ei dan nog niet gesprongen….????)
    Je lichaam blijft maar een raar fenomeen eigenlijk hé…..

Laten we maar  hopen dat het een vroege innesteling zou zijn ….. (kan echt niet volgens mij) 5  tot 7 dagen toch….  
    Ik heb 3x met mijn kont omhoog gelegen 15 min…
    wellicht zijn ze dan toch iets harder gaan zwemmen hahahahaha….!!!

Ik duim voor ons allemaal dat het deze maand raak mag zijn…
    Van de  oude kern zijn er deze maand een hoop zwanger (gelukkig maar) maar wij volgen ook snel…

Tot die tijd  toi toi toi…

Liefs
    Jeannette34

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen